super_1990 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei, Har et gammelt 7800gt som ikke vil fungere mer, så jeg tenkte å reprare korte ved å varme behandle det som vist i denne videoen. Men det jeg lurer på om noen kan svare på er om, korte vil slippe ut noen gasser under denne prossesen, for ovnen jeg skal bruke er jo en ovn som vi lager en del mat i. takker for alle svar Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Åh! Takker for tipset! Nei jeg tror ikke det kommer noe særlig med gasser. Tinnet vil jo bare flyte. Og hvis det skulle være gasser tror jeg ikke det setter seg fast i veggene på ovnen. Kanskje jeg skal prøve dette på hovedkortet og skjermkortet mitt. Bare problemer her. Gammel maskin. Nye deler er på vei i posten uansett. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tror ikke det vil funke på 7800 kortet ditt dog... Årsaken er at det er spenningsregulatorene som ryker der og ikke loddingene til signal delene i GPUen aka bumpsene som ryker som på 8xxx serien til Nvidia og nyere kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå