Klienten Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Heisann. Har et problem med å slå av FOC på Dragon+, kom inn i BIOS de første gangene jeg slo på bios men den hang seg akkrat før den ble disabled. Kommer ikke lenger inn i BIOS får heller ikke skjermbilde. Har forresten ATI RAGE Pro XL eller hva det var (ja slapp av skal kjøpe nyt den 15 blir vel Gf4). Hyggelig med hjelp :smile: Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Vet ikke om jeg forstod spørsmålet rett. Men prøv å resette biosen på hovedkortet. Det er som regel en jumper ved siden av bios-batteriet ,den heter som regel cmos-clear eller noe slikt. Husk dette skal gjøres nor PC-en er avslått og flytt tilbake jumperen igjen før du starter maskinen. Finner du ikke jumperen kan du istedet prøve å ta ut bios-batteriet i noen sekunder. Lenke til kommentar
Klienten Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Har fått fikset problemet, ellers takk, måtte resetta biosen og skrudde FOC av. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-01-25 16:55, Klienten skrev:ja slapp av skal kjøpe nyt den 15 blir vel Gf4 Men daaa ville jeg ha vurdert Radeon 8500 ! ! smooth models i CS blir bra vettu :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå