Gå til innhold

Lockerz? Er det en scam?

Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og de lokker med en PS3? Hvor mange pålogginger trenger du da? Tror det koster like mye i slitasje på tastatur og mus.

Å hva gjør det at man logger inn en gang om dagen og er med på en spørreundersøkelse?

Ja, men svar seriøst da... Hvor lenge må du glane foran skjermen med pålogginger og spørreundersøkelser for å kunne få en PS3.

Lenke til kommentar
Og de lokker med en PS3? Hvor mange pålogginger trenger du da? Tror det koster like mye i slitasje på tastatur og mus.

Å hva gjør det at man logger inn en gang om dagen og er med på en spørreundersøkelse?

Ja, men svar seriøst da... Hvor lenge må du glane foran skjermen med pålogginger og spørreundersøkelser for å kunne få en PS3.

Jeg spør deg om noe HVA gjør det? Man må vel holde på i noen måneder, kanskje, men det tar noen sekunder å gjøre det, pluss at det koster ingen verdens ting, så vist man gidder, hva gjør det?

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Det tar jo maks 20 sekunder for å logge inn og svare på den undersøkelsen da :/

Og hvor mange ganger må du gjøre det for å få en PS3?

Slim kostet 625 PTZ tror jeg det var.

Du får 2 PTZ's for hver innlogging og hver gang du svarer på daily spm.

157 dager der du logger inn + svarer på undersøkelse ;)

Lenke til kommentar
Gavekort, har du veldig mye i mot lockerz?

Nei, hvordan fikk du det til? Jeg bare lurer på hvor mye arbeid det ligger i en gratis PS3. Jeg har heller ikke tenkt til å bli med.

Jeg har ikke fått til noe som helst, stilte enkelt og greit et spørsmål. Det er forøvrig besvart litt lengere opp i tråden her om hvor mye ''arbeid'' det ligger i å anskaffe seg en PS3.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke noe imot Lockerz i seg selv, det er som homofili; du kan ha så mye rompesex du vil, bare ikke bland meg oppi det.

Med andre ord så har jeg veldig mye imot: "Heeei, vil du bli med i Lockerz? *nudge* *nudge* *nudge* *nudge* *nudge* *nudge*" "Plzzzxzxzzz, daaa!"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Og kan man stole på informasjonen de gir om at den og den er involvert?

Dessuten: Ser ikke hvordan de skal kunne tjene inn dette her. 100 poeng for et spill stod det. Hvor skal de få inntekter ifra?

Jeg tror de tjener penger ved å selge informasjonen videre til andre firmaer.

F.eks svarer du på et spørsmål, la oss si "hvilket tv program vil du skal bli sendt igjenn?"

Dette selger de igjenn videre til firmaer som jobber med dette, så vet de hva de skal vise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...