Aleks Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er det noen som kan si med hånda på hjertet at de noengang har fått tilsendt noe av verdi fra denne siden som spammer ned alle forum på hele internett? Utgivelse av invitasjoner i denne tråden er uønsket. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Såvidt meg bekjent sender de ikke internasjonalt enda? Uansett virker Lockerz latterlig Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Scam eller ikke, jeg er hvertfall møkk lei alle lockerz-trådene som spammer ned forumet her med invitasjoner og løfter om både iPoder og PS3-er og frelse og modne gulrøtter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Lockerz er en internetside der man samler opp poeng på forskjellige måte, blandt annet ved å invitere andre. Disse poengene kan brukes til å få gratis ting som vanligvis er ganske dyrt(feks, PS3, mp3 spillere, eller tv'er). Det som gjør det det minste troverdig er at det vistnok er den gamle eieren av Amazon(tror jeg det var) som har starta dette. Jeg tviler veldig på hele opplegget. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Scam eller ikke, jeg er hvertfall møkk lei alle lockerz-trådene som spammer ned forumet her med invitasjoner og løfter om både iPoder og PS3-er og frelse og modne gulrøtter. Enig. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Lockerz - legit eller ikke? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Fra siden: "1. What is Lockerz: Lockerz is an invitation-only website created to connect members through commerce, content and community. Watch exclusive video, discover new music, play games, connect with friends, and get rewarded for it. The more often you visit, the more opportunities you have to earn PTZ (or “Pointz”), Lockerz’ own form of currency. Lockerz was founded in March, 2009. 2. What types of products can be purchased at Lockerz: Members will be able to purchase a wide range of products from apparel, accessories, electronics, games, sports equipment and other products from hundreds of well known brands. Members will also be able to purchase digital assets such as music, videos, art, and decals. 3. Is Lockerz a scam: Lockerz is a real company. It is funded by Liberty Media, one of the largest media companies in the US. The Chief Executive Officer of Lockerz is Kathy Savitt, a former executive at Amazon.com and American Eagle Outfitters. 4. Why is Lockerz giving away prizes at low levels on PTZ Place: First, we just want to thank you for getting involved at the very beginning. You rock. Plus, you’re helping us build the coolest group of brand trendsetters every time you invite friends to Lockerz...but you probably knew that. And finally, we want you to try out the different PTZ levels to get a taste of how everything will work when we go live this fall. This version of the PTZ Place is a test for us to figure out what you like, what we like, and how together we can make Lockerz unbelievable when it officially launches." Endret 11. oktober 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Svarte de egentlig på "Why is Lockerz giving away prizes at low levels on PTZ Place"? Det er bare for å teste brukernes preferanser? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har fått et ps3 spill vertfall så jeg er fornøyd. Nå når dem går worldwide blir d så sykt mange som skal prøve å få tak i de få varene de har kjøpt inn at det blir som å vinne i lotto om du skal få noe. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Og kan man stole på informasjonen de gir om at den og den er involvert? Dessuten: Ser ikke hvordan de skal kunne tjene inn dette her. 100 poeng for et spill stod det. Hvor skal de få inntekter ifra? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Svarte de egentlig på "Why is Lockerz giving away prizes at low levels on PTZ Place"? Det er bare for å teste brukernes preferanser? Reagerte litt på dette jeg og. De svarer aldri skikkelig på spørsmålet. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har absolutt null tro på Lockerz. Faktisk synes jeg at alle Lockerz trådene burde stenges, helst slettes. Og innføre absolutt toltalforbud mot videre posting av Lockerz eller andre tilsvarende nettsider. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Tråder der folk deler ut lockerz invites burde stenges, men ser da ingen grunn til at tråder som denne skal stenges. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvor mange millioner pålogginger og invites skal til for å få en skranglete gameboy, det er spørsmålet. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tok meg ca 20 pålogginger for å få et ps3 spill, som er verdt mer enn en skranglete gameboy. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Og de lokker med en PS3? Hvor mange pålogginger trenger du da? Tror det koster like mye i slitasje på tastatur og mus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Og de lokker med en PS3? Hvor mange pålogginger trenger du da? Tror det koster like mye i slitasje på tastatur og mus. Overdrivelse? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vel, kun for å få frem meningen tydeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå