Dj_Arnleif Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei, sitter å tenker på om jeg skal kjøpe Risen da dilemmaet om hvor jeg skal kjøpe det fra oppstår. Har hørt mange snakke om å kjøpe det fra nettsiden: www.risen-shop.com. Er denne nettsiden til å stole på? Med tanke på levering og slik? Eller burde jeg heller holde meg til Steam? Forskjellen er tydeligvis pris, så dette la jeg en del vekt på. Lenke til kommentar
lordwolf89 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei, sitter å tenker på om jeg skal kjøpe Risen da dilemmaet om hvor jeg skal kjøpe det fra oppstår. Har hørt mange snakke om å kjøpe det fra nettsiden: www.risen-shop.com. Er denne nettsiden til å stole på? Med tanke på levering og slik? Eller burde jeg heller holde meg til Steam? Forskjellen er tydeligvis pris, så dette la jeg en del vekt på. deep silver sine sider? hørte de tar rundt 217 elns for det der Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 greit nok at prisforskjellen er stor, men jeg så en annen post her på diskusjon hvor en som hadde kjøpt risen via silver sine sider ikke hadde fått til å aktivert det osv, dermed fikk han ikke spilt det. Han sa også at ved å se på silver sine forumsider at det var flere som hadde samme problemet. Men om du kjøper det via steam så trenger du bare å betale, så innstalleres spillet automatisk via steam, pluss oppdateringer osv, dette kan ta litt tid ettersom åssn internett du har. Det er flere som sier at de har kjøpt spill via steam, men ikke har klart å spille spillene når de ikke er tilgjengelig for internett. Men du kan løse det problemet ved å gå inn på steam mappene, lete litt fram til du finner exe filen til spillet du skal spille, så kan du spille spillet uavhengig av steam. Det er min anbefaling. Jeg har kjøpt en del spill via steam og liker metoden der veldig godt. Lenke til kommentar
lordwolf89 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 greit nok at prisforskjellen er stor, men jeg så en annen post her på diskusjon hvor en som hadde kjøpt risen via silver sine sider ikke hadde fått til å aktivert det osv, dermed fikk han ikke spilt det. Han sa også at ved å se på silver sine forumsider at det var flere som hadde samme problemet. Men om du kjøper det via steam så trenger du bare å betale, så innstalleres spillet automatisk via steam, pluss oppdateringer osv, dette kan ta litt tid ettersom åssn internett du har. Det er flere som sier at de har kjøpt spill via steam, men ikke har klart å spille spillene når de ikke er tilgjengelig for internett. Men du kan løse det problemet ved å gå inn på steam mappene, lete litt fram til du finner exe filen til spillet du skal spille, så kan du spille spillet uavhengig av steam. Det er min anbefaling. Jeg har kjøpt en del spill via steam og liker metoden der veldig godt. yeah liker STEAM veldig godt, har kjøpt sinnsykt mange spill der, kansje ikke den billigste plassen å kjøpe spill men, man har da hvertfall spillene samla på en plass og slipper å tenke på at man må ta vare på produkt nøkkeler og cd'er og kan installere på så mange pc'er du vil bar eved å ha steam på maskina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå