Gjest Slettet+981234 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har nå tenkt å bli med i Norseman Extreme 2011. Kanskje 2010. Før jeg går så langt føler jeg at jeg burde komme meg gjennom en "halv Ironman", som er halve distansen av et vanlig Ironman race. Det jeg sliter med å finne ut er hvor/når/om det er et slikt halv Ironman i Norge eller Sverige (evnt. Danmark). Noen som vet? Andre tips til gjennomføring av halv og hel tas selvfølgelig imot med åpne armer. Gjerne også andre triathlon konkurranser. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Ble sittende å tenkte litt nå: Er ikke Oslo Triathlon halv ironman? Men det er mulig det bare er halv ironman på svømmingen, 1800 meter, og kortere distanser på sykkel og løping. Sjekke litt ut, har selv vurdert å prøve det til sommeren for å ha det litt gøy, men da bare kort distanse. (Føler meg ikke sikker nok på svømmingen til å legge ut på 1500 meter) edit: Nei, Oslo Triatlon er da bare normaldistanse, 1500 m, 40 km og 10 km. Endret 11. oktober 2009 av zeltex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ser morsomt ut det. Kanskje vi ses der. Bare litt dumt at jeg har et maraton på terminlisten dagen etter. Tøft valg! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da blir jo det finishen på Oslo Triathlon da! men kanskje bedre å satse på maraton hvis det er det du har planlagt i litt tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå