Gå til innhold

[Løst]Ny bærbar maks 7,5k.


Anbefalte innlegg

Hei! Skal få bærbar til jul, og tenker litt på hvem jeg skal ha. Skal brukes mest til gaming og skole, men også litt til musikk og film.

 

Har tre stykker her som jeg tenker litt på:

Acer Aspire 5739G

HP Pavilion dv6-1240

HP Pavilion dv6-1299

 

Har noen erfaringer med disse? Eller anbefaler dere noen andre? Takk på forhånd.

 

 

 

Hilsen Potetgull96

Endret av Potetgull96
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fremdeles 2 måneder igjen til jul, og prisene kommer kanskje til å synke litt, eventuelle julesalg. Så jeg foreslår at du setter letingen litt på vent i hvert fall inntil midten av november ;)

 

HP sine privatmodeller hadde masse problemer en periode, husker ikke hvilke serier eller noe... Mener det var dv6000 eller noe.

Lenke til kommentar
Det er fremdeles 2 måneder igjen til jul, og prisene kommer kanskje til å synke litt, eventuelle julesalg. Så jeg foreslår at du setter letingen litt på vent i hvert fall inntil midten av november ;)

 

HP sine privatmodeller hadde masse problemer en periode, husker ikke hvilke serier eller noe... Mener det var dv6000 eller noe.

 

Blir ikke noe uansett ikke noe kjøp inntil november-desember, men trenger bare noen modeller jeg bør følge, hvis du skjønner :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...