Gå til innhold

Fototreff i Tromsø - (Nytt forsøk).

Anbefalte innlegg

Fredag kl 20 høres litt sent ut. Da får vi ikke med oss skumringslyset når det balanserer best med bylyset. Skal vi prøve kl 17-18 og la det vare et par timer? Så kan vi evt ta en pils sammen dersom noen har en god idé om hvor vi kan gjøre av kamerautstyret i mellomtida. Kanskje på fotoklubben? Eller at vi velger en rolig plass uten trengsel.

Kan bli litt hektisk for meg. Men skal nok klare kl 18:00. Samling på fotoklubben etterpå (eller på Meieriet i underetasjen) høres jo ut som en lysende idé :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva blir det til? Var jo svært få "påmeldte" her..

Vi stter deadline til kl 16:00 i morgen for om det blir oppmøte eller ikke kl 18:00 i kirkeparken.

Skal vi si det slik at om det er færre enn fire -4- interessenter kl 16:00, så utsetter vi fellesvandringen til en senere anledning?

Lenke til kommentar

Jeg må vurdere det her. Veldig veldig ugunstig det her å være avhengig av rutegående transport. pokker. Får sove på det. Skulle jo vært i byen og sett på bil også..

Nei, jeg får sove på det, 14-15 timer i Tromsø blir slitsomt.

Lenke til kommentar
Det spørs om jeg ikke må trekke meg. Jeg er den eneste i husstanden som ikke er rammet av influensa.

Såvidt jeg har fått med meg, så er det kun du og jeg som hadde "mest sikkert" oppmøte..

Det er ikke kommet noen nye inn, så jeg tror vi med dette avlyser for denne gang.

*Men* - Vi kommer sterkt tilbake. :)

Lenke til kommentar
bikeridr: Jeg møter helt sikkert opp. Men denne gangen var det tidspunktet som var veldig ugunstig. Beklager. Tas videre planlegging i samme tråd?

Regner med det ja. Siden det allerede et "abonnenter" i tråden, ville det være dumt å lage ny tråd som ingen vet om. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...
Gjest medlem-83883

Følger med på denne tråden, men desverre er det lite aktivitet.

Det opprinnelige forslaget til Bikeridr om spontant å hive seg med, høres gjennomførbart ut for min del. Hvis noen har et tema for fotograferingen, evt. et spesielt område de ønsker å fotografere, kan det jo postes her. Da kan de som ønsker hive seg med. Kanskje vi også kan inkludere litt etterbehandling og sånt? Det er sikkert mulig å møtes for å dele tips og teknikker også etter at bildene er fanget til minnekort.

Selv er jeg tilgjengelig nær sagt 24/7 når jeg har friperioder fra jobb.

Lenke til kommentar

Selv er jeg tilgjengelig nær sagt 24/7 når jeg har friperioder fra jobb.

Mee too :)

Men, folkens - skal vi se om vi får til noe snart?

Selv er jeg tilgjengelig fra onsdag 25.08 og frem til midt i september. Da med unntak av fredag 27.08.

Vi kan kanskje, i første omgang, holde oss til opprinnelig tema: Byvandring.

Nå er det jo en stund til det blir mørketid, men likevel, det skjømmes om kveldene, så temaet by-lys i skumring kan vel også være aktuelt.

Så - igjen; snøballen er startet og begynt å rulle. Da er det bare å begynne å samle interessenter :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...