Andie93 Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Jeg har lyst å kjøpe meg en Red bull caps, og lurte på om noen vet hvor jeg kan kjøpe det? Har lyst på en slik en: http://sporthats.webs.com/apps/photos/phot...hotoid=31654884, det virker også som den siden selger, men så lite serriøst ut. Så er det noen her som vet hvor jeg kan få taki en slik en? Takker for svar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Man kan vel ikke kjøpe sånne? Mener å ha lest at de kun selges til folk som jobber i Red Bull. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg så et par Redbull capser på Flava butikken i Oslo(den G butikken), det var helt tilfeldig at jeg så dem! Jeg gikk bare inn for å se på de "kule" klærne som er der:!: Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Så noen på ebay, noen som har erfaring fra å kjøpe klær på ebay her? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Ikke klær, men må vel funke på samme sett som å kjøpe andre artikler fra folk på ebay? Bare å sjekke at størelsen er rett også sjekker du ut bruker-ration til selgeren, så går det vel bra. Endret 11. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 kk Da blir det nok en caps eller 2 i postkassa snart Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 kan jeg bare få vite hvorfor du vil ha en red bull caps? Hvorfor vil du være levende reklame for noen som selger energidrikker? Er det kult eller skal du bruke den til noe rart? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Liker Redbull og synes de var stilige Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 kan jeg bare få vite hvorfor du vil ha en red bull caps? Hvorfor vil du være levende reklame for noen som selger energidrikker? Er det kult eller skal du bruke den til noe rart? Jeg har hvertfall fått et veldig godt inntrykk av Red Bull når det gjelder artige påfunn og ekstremsporter som Red Bull alltid fronter, alt fra Crash Ice, Cliff Diving til Nitro Circus og andre ville sporter. Over til Red Bull caps så er de kun forbundet med personer som er sponset av Red Bull eller jobber innenfor merket så vidt jeg har skjønt. Du finner nok noen på Ebay ville jeg tippe ja Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja, de sponser jo alt innenfor ekstremsporter og synes de har et veldig bra image. Også er det jo ikke akkuratt som har det Men fant en på ebay som passet og hele pakka, så får se om jeg bestiller den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå