Like clockwork Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Hei. Fikk i dag tre røde lys på Xboxen min. Så lurer på om jeg har noen garanti på den? Evt. reklamasjon? Takker så mye for svar:) Endret 11. oktober 2009 av Blueone Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du har fremdeles reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Du har fremdeles reklamasjonsrett. Ok. Jeg kjøpte xboxen på elkjøp, burde jeg ta kontakt med dem eller microsoft? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det enkleste for deg er nok Elkjøp men det kan godt ver du må krangle litt med dei før du får dei til og reparere det. Microsoft er nok raskast trur eg!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Problemet er at Microsoft opererer med garantitid på 3 år for RROD. Ta kontakt med Elkjøp, bruk reklamasjonsretten, så får Elkjøp ta saken med Microsoft. Endret 11. oktober 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Problemet er at Microsoft opererer med garantitid på 3 år for RROD. Ta kontakt med Elkjøp, bruk reklamasjonsretten, så får Elkjøp ta saken med Microsoft. Skal gjøre det:) Tusen takk alle sammen for svar:) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Problemet er at Microsoft opererer med garantitid på 3 år for RROD. Ta kontakt med Elkjøp, bruk reklamasjonsretten, så får Elkjøp ta saken med Microsoft. Nei, det gjør de ikke. Min Xbox er eldre enn 3 år, og jeg fikk gratis reparasjon. Du kan bestille reparasjon via internet, eller ringe Microsoft. Jeg kan ikke se noen grunn til å gå gjennon Elkjøp Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Problemet er at Microsoft opererer med garantitid på 3 år for RROD. Ta kontakt med Elkjøp, bruk reklamasjonsretten, så får Elkjøp ta saken med Microsoft. de ombestemte seg for noen mnd siden og nå er de tilbake på 5 år igjen. iht norske regler. Endret 11. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Okey, men då er det berre å kontakte Microsoft ja. Las ein tråd tidlegare om at MS ikkje aksepterte 5 års reklamasjonsrett, men om dei har ombestemt seg så er det bra. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Problemet er at Microsoft opererer med garantitid på 3 år for RROD. Ta kontakt med Elkjøp, bruk reklamasjonsretten, så får Elkjøp ta saken med Microsoft. de ombestemte seg for noen mnd siden og nå er de tilbake på 5 år igjen. iht norkse regler. Er du sikker på det? Jeg registrerte Xboxen på på Microsoft sine sider for service for RROD, og da kom det opp at garantien varer i tre år og dermed var den utgått på min maskin. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 da bør du ringe. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 da bør du ringe. Skal gjøre det i morgen:) Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Etter å ha snakket med en kundebehandler hos Xbox, så kan jeg bekrefte at det er fem års reklamasjon på RROD. 1 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Etter å ha snakket med en kundebehandler hos Xbox, så kan jeg bekrefte at det er fem års reklamasjon på RROD. Takk for at du rapporterte tilbake Nå har jeg en kompis som kommer til å bli happy. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har samme problem og fint at det var 5 år. Men problemet er at jeg kjøpte en xbox som var innlevert innen en måned til elkjøp. Tidligere eier hadde registrert enheten på Xbox sin hjemmeside (fant det ut når nr. var allerede registrert når jeg prøvde å registrere). Har ikke kvitteringen fra Elkjøp og kjøpte den kontant. Hvordan kan jeg få fikset min RROD-boks da? Vil det være noen problemer med at jeg ikke har kvittering og at den allerede er registrert på en annen person fra før? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 da må du ringe microsoft support, du trenger ingen kvittering. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har samme problem og fint at det var 5 år. Men problemet er at jeg kjøpte en xbox som var innlevert innen en måned til elkjøp. Tidligere eier hadde registrert enheten på Xbox sin hjemmeside (fant det ut når nr. var allerede registrert når jeg prøvde å registrere). Har ikke kvitteringen fra Elkjøp og kjøpte den kontant. Hvordan kan jeg få fikset min RROD-boks da? Vil det være noen problemer med at jeg ikke har kvittering og at den allerede er registrert på en annen person fra før? Slike ting registreres på navn i 99% av tilefellene, oppsøk en Elkjøpbutikk og få kopi av kvitteringen du... Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Har samme problem og fint at det var 5 år. Men problemet er at jeg kjøpte en xbox som var innlevert innen en måned til elkjøp. Tidligere eier hadde registrert enheten på Xbox sin hjemmeside (fant det ut når nr. var allerede registrert når jeg prøvde å registrere). Har ikke kvitteringen fra Elkjøp og kjøpte den kontant. Hvordan kan jeg få fikset min RROD-boks da? Vil det være noen problemer med at jeg ikke har kvittering og at den allerede er registrert på en annen person fra før? #Slettet# Leste ikke ordentlig innlegget. Endret 13. oktober 2009 av Blueone Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 han har jo prøvd å registrere allerede! ring microsoft. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ryng MS, forklar saken. Om dei ikkje vil ordne opp, tar du kontakt med Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå