fotball Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Jeg har hatt Sony Ericsson w610i som nr.2 telefon en stund nå, men nå har den bestemt seg for å streike. Nå er jeg på jakt etter en liten telefon som jeg kan ha ved siden av min store, klumpete jobbtelefon. Det som er viktig er: - Tynn (liten) - Godt batteri - God samtalekvalitet - God å skrive sms på - Helst ikke mer enn 1500kr - Knapper, ikke touch! - Det gjør ikke noe med kamera og andre morosaker, men det er ikke det som er viktigst. Jeg har sett litt på Sony Ericsson Naite er det noen som har noe erfaring med denne? eller som kan gi meg noen andre tips? trenger egentlig ny telefon litt fort.. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sjekk ebay etter Motorola Razr V3. (kjøp sort så kan man flashe den til norsk, funker ikke på rosa og grønn iallefall) Tynn, fin å skrive sms på og koster under 400,- har selv kjøpt 2, bra lyd, batteriet har grei levetid og personlig en av de stiligste telefonene man kan få tak i. Lenke til kommentar
fotball Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Er det ikke dyrt å få pakken inn i Norge? det går jo en prisgrense på 200kr for å slippe ekstra avgifter? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nokia E52. Har hatt Nokia E51 i over et år nå, og det er uten tvil den beste telefonen jeg har eid. Kan ikke tro at den oppgraderte versjonen kan være noe dårligere. Den har så og si alle egenskapene du er ute etter. Prisen er jeg ikke sikker på, men om det fortsatt er mulig å plukke opp E51 til en rimelig penge, er jo det et gyldig alternativ! Lenke til kommentar
fotball Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 E52 blir nok en litt for dyr telefon for meg nå, men takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå