Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei Forige lørdag hadde jeg ubeskyttet sex med en jente og jeg lurer på om det er noen sjanse for at jeg har fått noen sykdommer eller noe. Fordi på mandag eller tirsdag, var vel da det startet så har jeg hatt problemer med at det drypper urin/væske ut av tissen hele tiden, bare sånn små dråper av og til men det er noe jævli irriterenes og måtte skifte bokser hver time liksom. Jeg tenkte ikke så mye over det første dagen, men nå har det vært sånn i 4-5 dager... noen ganger har det vært værre en andre ganger. Vet ikke om det har noen sammenheng men jeg har aldri hatt det problemet her og synes det var litt rart at det oppstod sånn 2 dager etter at jeg hadde ubeskyttet sex.. Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er alltid en risk for kjønnssykdommer, da kondom er det eneste som forhindrer dette. Så ja, det er en risk. Gå og test deg, Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja jeg tror nesten jeg må det. Håper nesten at det er det det er også, får det er et skikkelig stort problem for meg og er veldig ubehagelig. Men ingen som veit utifra symptomer hva det kan være? Får ikke penger til legevakta før neste uke >.< Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Får ikke penger til legevakta før neste uke >.< Du kan be om å få en giro. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 sånne tester er gratis hos fastlege hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå