Skriverier09 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Norsk Attraksjon Jeg syns programleder Linda Eide i Norsk Attraksjon er fornøyelig og at programserien har et genialt konsept! Virkelig artig og interessant og en kjærkommen avveksling fra reality og såper! Hva mener resten av folket? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Enig, dette har jeg sansen for! Livlig og artig programleder også. Lenke til kommentar
Skriverier09 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Enig, dette har jeg sansen for! Livlig og artig programleder også. Ikke sant! Den dama er jo halve programmet da! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg finner det underholdende. Ikke første programmet jeg tyr til når jeg kjeder meg. Men kjekt å se programmet på nrk nett tv innimellom. Mest fordi Linda Eide er umulig å ikke bli litt glad i. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Takker for tips! Da har jeg noe å se på når jeg kjeder meg. NRK skal ha kudos for å legge slike programmer opp på nettet fritt tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå