Gjest flau trådstarter Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Kan vel fortelle om den første hendelsen, denne er noen år siden. Fikk statert å penetrert damen, men etterhvert nektet bare junior og samarbeide. Flaut å jævli som det var, så dro jeg hjem. Så etter de har jeg faktisk vært litt redd før å prøve å få ei jente til sengs. Men her om dagen, tenkte jeg at jeg skulle prøve på nytt igjen. Så begynner å sleike/fingre litt på ei pia, men junior har ikke tenkt seg noen plasser, så da spør jeg om hun har løst å suge meg, dette var da ingen problem, men ikke ville han da heller. 3 ganger var den sånn halv stiv, å skulle prøve å stikke han inn, men hadde sviktet meg alle 3 gangene, så etter det gikk jeg ut å tok en sigg, og tok taxi hjem litt etterpå. Noen som har tips til meg? Den første gangen var jeg edru, men denne hendelsen som skjedde her om dagen, da var jeg full. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du har ikke noen følelser for disse jentene. Du blir ikke tent av de... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Riktig.. det er ikke alle som kan ha tilfeldig sex. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er ganske sikkert prestasjons angst du har. Har opplevd det før når jeg var yngre. Det at man er full hjelper ikke akkurat på Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har hatt samme feilen 3 ganger; to ganger under trekant, og en alene (samme tjei). Klarte ikke med en annen fyr naken i rommet, og den gangen med henne alene så ville den ikke etter en halvtime fordi hun var så kjedelig. Hun har i hvert fall verdens beste pupper, men det holder jo ikke. ^^ Lenke til kommentar
Akleja Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Når jeg og min samboer møttes hade han kjempeproblemer med å holde lillemann oppe. Dette berodde på at han var stressa og hade prestasjonsangst. Vi holdt på å bli gale fordi vi ikke fikk det til, men så en dag gikk det bra! Så bare hold ut, førsøk at ikke stressa opp dig og ikke ta det så tungt om det skjer, det er veldig naturligt og det skjer nok temmelig mange, om dama er ei OK dame så skjønner hon at det ikke alltid fungerer. Du kan ju gå og snakke med legen din, kanske det hjelper? Lykke til! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har du hatt sex med noen før? Var du i ederu tilstand når dette skjedde? Vil bare være helt sikker på det. Men det høres ut som det er prestasjons angst ja. Er bare å prøve å slappe av så mye som mulig. Ikke stress og ikke tenke for mye, da pleier det som regel å gå bra Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har du hatt sex med noen før? Var du i ederu tilstand når dette skjedde? Nope, eller sånn delvis. Har fått kjørt lillemann tidligere, men han ga seg etter en liten stund. Til det andre spørsmål, nei. Møtte damen på fest, så vi dro på nash til en av venninnene hennes. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kom til å tenke på en ting her, er det store muligheter for at hun kan bli gravid? Fikk aldri kjørt han i hun, men var på utsiden av skjeden med penis, å hadde garantert sæd på penis også. Er det stor sannsynlighet for at hun kan bli gravid? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kom til å tenke på en ting her, er det store muligheter for at hun kan bli gravid? Fikk aldri kjørt han i hun, men var på utsiden av skjeden med penis, å hadde garantert sæd på penis også. Er det stor sannsynlighet for at hun kan bli gravid? P-piller bør hun ta. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kom til å tenke på en ting her, er det store muligheter for at hun kan bli gravid? Fikk aldri kjørt han i hun, men var på utsiden av skjeden med penis, å hadde garantert sæd på penis også. Er det stor sannsynlighet for at hun kan bli gravid? Det er en sjans ja, men den er veeeeldig liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå