SpeekoN Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Etter at min bror har lånt min stasjonære PC, vil den ikke vise meg innloggins menyen. Da jeg starter maskinen på vanlig måte, kommer jeg kun til en svart skjerm. Men om jeg slår av maskinen med power knappen, samt kjører den i sikkerhets modus, så fungerer det. Er det en måte å fikse dette på uten å måtte formatere den? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har du prøvd Systemgjennoppretting i sikkermodus? Lim inn %SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe i Kjør, gjennopprett til et tidspunkt pc'en fungerte. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Da jeg prøvde å kjøre %SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe i sikkermodus, fikk jeg beskjed om att den ikke fantes. Finnes det andre måter? Endret 11. oktober 2009 av SpeekoN Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Ok, prøv det som står i "Hjelp og støtte": Slik kjører du systemgjenoppretting i sikkermodus: Åpne Systemgjenoppretting fra Hjelp og støtte. Følg instruksjonene på skjermen. Obs! Hvis du vil starte veiviseren for systemgjenoppretting, klikker du Start og deretter Hjelp og støtte. Klikk Ytelse og vedlikehold, klikk Bruke systemgjenoppretting til å angre endringer og klikk deretter Kjør veiviser for systemgjenoppretting. Det kan også hende at skjermkort driveren er kaputt, prøv å slett den i sikkermodus. Endret 11. oktober 2009 av ask99 Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Takker for svar. Det fungerte også feilfritt. Da kan en moderator stenge tråden, da den er løst. Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du stenger tråden selv ved å trykke på løst oppe til Høyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå