Gå til innhold

Terrortrusler mot Norge

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så trur jeg disse truslene kommer grunnet 2 ting:

1. Vi har vår virksomhet nede i disse landene, noe som kan gjøre til at Al-Qaida også vil befri disse landene, slik som USA "befridde" Irak. Det er jo et kjente faktum at misnøyen mot USA i Saudi-Arabia er voksende og at de aller fleste vil ha USA ut av landet sitt. Slik er det nok med alle land. Hva hadde vi sagt viss Kina til enhver tid skulle hat militært personell og baser her i landet?

2. Vi har bestandig vært en nær alliert av USA, og diltet etter de og sleiket ræva deres uten å stille spørsmål som nå kommer opp: "Vil dette sette oss i et drålig lys hos terrorister?"

Det er vel fåtallet som vil tro meg når jeg uttalte allerede i August 2002 at vi måtte si ifra til verden at vi IKKE støtter det USA gjør slik at vi dermed slipper å ende opp som terrormål fordi vi er venner av USA.

Men det har nå altså skjedd, men det er vel bare i utlandet mot norske mål vi kan forvente oss terroraksjoner foreløpig, viss det i det hele tatt kommer noen da!

Lenke til kommentar
De har tatt feil av no[r]ge og dammark ...

Ja, det tenkte jeg også idet jeg brøt ut i latter foran Dagsrevyen i går.

:lol:

Men hva kan vi vente oss av geografikunnskaper? I USA var det 80% som ikke viste hvor Irak lå, og det var rett før de invaderte landet...

Lenke til kommentar
Vel, det beviser vel hvor mye de har i topplokket de folka der nede som ikke har annet å tenke på enn krig og Allah. De skulle vært rensket fra jordens overflate!

*sniff* *sniff*

lukter jeg en anelse rasisme i den posten???

vel... kebabGud... prøv å snakk med muslimer du.. sier ikke at alle er tette for det er de ikke... Men mange lever så for koranen og morra si at og alt skal være så bra... Og så egentlig er de gjennomført dritt, stjeler og snylter osv... Kjenner faktisk noen muslimer som faktisk får sosialstønad og er under 18 år!

Personlig synes jeg det er kvalmt...

Lenke til kommentar
Vel, det beviser vel hvor mye de har i topplokket de folka der nede som ikke har annet å tenke på enn krig og Allah. De skulle vært rensket fra jordens overflate!

*sniff* *sniff*

lukter jeg en anelse rasisme i den posten???

vel... kebabGud... prøv å snakk med muslimer du.. sier ikke at alle er tette for det er de ikke... Men mange lever så for koranen og morra si at og alt skal være så bra... Og så egentlig er de gjennomført dritt, stjeler og snylter osv... Kjenner faktisk noen muslimer som faktisk får sosialstønad og er under 18 år!

Personlig synes jeg det er kvalmt...

Og mitt GeForce2 kort eier radeon 9700pro. Ser du sammenhengen, personlige erfaringer har ikke noe å si. Fordi de ikke er dokumneterte, og baserer seg på erfaringer fra et lite utvalg mennesker. Vet om mange normenn som lever for mora sin, og er flere normenn en innvandrere som snylter på sosialen. Og er mange kristene fanatister i Norge jeg er mer redd for enn muslimer.

Når du sier "Og så egentlig er de gjennomført dritt", hvem snakker du om da? Muslimer generelt, eller bare noen få? Om det er det første faller utalelsen på sin egen dummhet. Om det er det andre, vell så er mitt geforce2 kort bedre en radeon 9700 (personlig udokumentert subjektiv mening som ikke har noe her å gjøre).

Og jeg snakker med mange muslimer, er ikke spesielt vanskelig. Du må selvfølgelig kunne se de i øynene uten å slå kors. De fleste er faktisk greie når du blir kjent med de.

Lenke til kommentar

kunne ikke blitt mer enig :yes:

noen av den er sikkert greie.. men 98% er ikke helt gode..

Lenke til kommentar

Og jeg snakker med mange muslimer, er ikke spesielt vanskelig. Du må selvfølgelig kunne se de i øynene uten å slå kors. De fleste er faktisk greie når du blir kjent med de.

Trur ikke du leste alt, eller så hengte du deg opp i orde gjennomført... Men det er greit... Sier ikke at alle er det, kjenner flere som er helt greie, men også mange som er ikke helt stabile... når man ser forholdet og statistisk så er det desverre flertall utlendinger som står på de mørke tallene.

Det er seffølgelig synd for dem som faktisk kommer for å prøve å starte et bedre liv...

Selv så leste jeg om en statestikk i oslo ang voldtekter, der var flesteparten utlendinger og i edru tilstand mens Normenn faktisk i beruset tilstand...

Lenke til kommentar

Trur ikke du leste alt, eller så hengte du deg opp i orde gjennomført... Men det er greit... Sier ikke at alle er det, kjenner flere som er helt greie, men også mange som er ikke helt stabile... når man ser forholdet og statistisk så er det desverre flertall utlendinger som står på de mørke tallene.

Det er seffølgelig synd for dem som faktisk kommer for å prøve å starte et bedre liv...

Selv så leste jeg om en statestikk i oslo ang voldtekter, der var flesteparten utlendinger og i edru tilstand mens Normenn faktisk i beruset tilstand...

Muslimer ffs muslimer!! :evil:
Lenke til kommentar

har bare 1 ting å si.. og det er LOL!!!!!! HAHAHAHAHAHA *falle ned på gulvet* AHAHAHA

sikkert masse hysteriske mødre som hyyler og griner og tror det skall regne fly over norge...

men seriøst tror dere norge er et stort terrormål? de fleste tror jo at norge ligger et sted i sverrige ffs

Lenke til kommentar

en ting før jeg begynner, når jeg refererer til religionen, så vil det si religionen i praksis, og ikke i teorien. (det hjelper ikke mye å få attest på at du vil overleve vinteren dersom det blir for kaldt)

jeg er enig med deg på ett punkt P@rm@nn, inrette seg etter etikken i norge? fy f..n for noe bull, vi har valgt at dette er et fritt alnd, men skal muslimene inrette seg etter "våres" stygge måter å leve på? hvem kan si at våre måter et så ..... bra? selv mener jeg at det er lover vi mangler, og lover vi burde sjerpe så xTremt på, men dette er derimot en egen diskusjon.

Det jeg vil si er at Snowdog i sitt inlegg viser sin forbannelse over religionen, det er iallefall slik jeg ser det. Hva annet?

Du (P@rm@nn) sier:

"SnowDOG_'s kommentar er tåpelige.

Det finnes ufattelig mange muslimer i verden, og å dra alle over en kam blir bare dumt. Desverre er det det som kommer til å skje nå, synd at folk ikke ser urimeligheten i det. " , men hva har det med noe å gjøre? Ja det finnes ufattelig mange muslimer i verden, men hvorfor kan en ikke ta kam over dem alle sammen? Tenk deg om, er det ikke nettop religionen som de har til felles, og religionen kunne også jeg tatt del i (jeg har ikke religion, det er for pyser) og hadde dermed blitt muslim.

Jo selvfølgelig kan en ta kam over dem alle, det eneste en vet når en sier at det var to muslimer på et rom er at de har den muslimske religion til felles (ikke noe annet), religionen deres er jo helt på trynet (jeg har så jæv.a mange punkter jeg kunne gått igjennom, men har god tro på at dere klarer å komme på "et par" selv :lol: ), jo de er noen jævler uansett hvor stor grad de er muslimer

du sier videre;

"Det er få relgiøse som har gjort så mye djevelskap som kristene, jeg går da ikke rundt å "likviderer jævlene"?

Og mange som ikke tror på noe spesielt som har gjort mye djevelskap, jeg mener da ikke at alle som ikke tror på noe er mordere? "

jeg sier ikke her atikke at kristen dommen ikke har vært noe dritt(den er og har alltid vært på trynet), men slik som den er i dag legges det ikke opp til å bryte norske lover (noe "jeg mener" den fr.bannede muslikmske religionen gjør). forresten så sa ikke Snowdog det heller, og når ble vi alle f.uckings kristne?? ja selvfølgelig har folk som ikke tror på noe gjort noe jævlSkap, alle har jo det (/gjør jo det)

Når du sier "Det er få relgiøse som har gjort så mye djevelskap som kristene" så antar jeg liksom at du refererer tilbake i tid, ettersom det var da kirken virkelig torturerte de "vranglæte". Vær så snill og tenk litt lenger :wink: , du tar her frem ting som avdødefolk har gjort og legger det på dagens kristne, DU sier at man ikke kan ta folk under en stor kam!!

jeg tror ikke jeg får svar: Hva har 100år gamle handlinger å gjøre med dagens kristne? joda det viser hvor drid religionen er, men med personene? Og skal noe som har skjedd for "lenge siden" (personlig så "husker jeg det" som i går) være en unskyldning eller et element som tilsier at muslimene skal (i dag, ja, akkurat NÅ) få gjøre dritt og være store jæv.er??

Hva er ikke tragisk forresten? ikke bare er alt menneske skapt tragisk, også alt det andre!

"det verste er at det nå kan bli sosialt tillat å mene slikt ", nå skal du plutselig ha normene på plass igjen? jeg trodde folk skulle få velge levemåte selv jeg?

Lenke til kommentar
Ja det finnes ufattelig mange muslimer i verden, men hvorfor kan en ikke ta kam over dem alle sammen? Tenk deg om, er det ikke nettop religionen som de har til felles, og religionen kunne også jeg tatt del i (jeg har ikke religion, det er for pyser) og hadde dermed blitt muslim. Jo selvfølgelig kan en ta kam over dem alle, det eneste en vet når en sier at det var to muslimer på et rom er at de har den muslimske religion til felles (ikke noe annet), religionen deres er jo helt på trynet (jeg har så jæv.a mange punkter jeg kunne gått igjennom, men har god tro på at dere klarer å komme på "et par" selv :lol: ),  

Jeg er agnostiker. For hva jeg hvet er karl i hagen det også. Eller kanjse Stalin var det. Men alikavell er jeg ikke enig i noen av de. Og om noen hadde satt meg i samme bås som noen noen av de pga min livstro hadde jeg blitt kraftig forbanna.

Poenget her er ikke at de er agnostikere, men at en personlighet er så utrolig mye mer en den livstroen man har.

jo de er noen jævler uansett hvor stor grad de er muslimer

Dine ord, dine meninger.

Men jeg tror ikke det er tillfeldig at redselen for muslimer er minst der det hvor det bor flest muslimer(oslo) og største der de knapt har sett en.(ja, jeg hintet her til at din kommentar berodde i dumskap, fordommer og uvitenhet)

jeg sier ikke her atikke at kristen dommen ikke har vært noe dritt(den er og har alltid vært på trynet), men slik som den er i dag legges det ikke opp til å bryte norske lover (noe "jeg mener" den fr.bannede muslikmske religionen gjør). forresten så sa ikke Snowdog det heller, og når ble vi alle f.uckings kristne?? ja selvfølgelig har folk som ikke tror på noe gjort noe jævlSkap, alle har jo det (/gjør jo det)

Du kan mene hva du vil om Islam bryter loven, men de gjør ikke det noe mer en kristendommen. Leter du etter punter som kan stride med norsk lov i koranen så finner du det. Men tro meg, leter du i bibelen så finner du der også. Trål gamle testamentet og se hvor mange ganger du finner ting som "slå ihjel din sønn" og at synder skal straffes med døden.

Jeg skyter ikke nå mot kristendommen, jeg bare viser til at den som leter den finner.

Grunnen til at jeg brukte kristendommmen som et eksempel er at det er en trosretning de fleste av oss føler seg relativt sikker på. Jeg kunne like godt brukt hinduismen som eksempel, men ville da rissikert at mange ikke ville sagt "de er jo alle samme ulla".

Når du sier "Det er få relgiøse som har gjort så mye djevelskap som kristene" så antar jeg liksom at du refererer tilbake i tid, ettersom det var da kirken virkelig torturerte de "vranglæte". Vær så snill og tenk litt lenger :wink: , du tar her frem ting som avdødefolk har gjort og legger det på dagens kristne, DU sier at man ikke kan ta folk under en stor kam!!

jeg tror ikke jeg får svar: Hva har 100år gamle handlinger å gjøre med dagens kristne? joda det viser hvor drid religionen er, men med personene? Og skal noe som har skjedd for "lenge siden" (personlig så "husker jeg det" som i går) være en unskyldning eller et element som tilsier at muslimene skal (i dag, ja, akkurat NÅ) få gjøre dritt og være store jæv.er??

Dagens kristene har akkurat like mye å gjøre med kristene som levde for 100 år siden som Siamek har med Bin Laden å gjøre.

Noen av poenget mitt, som jeg tror du ikke så, er at det er forskjell på en relgion og de relgiøse. Som sagt før, du skal ikke lete lenge etter djevelskap i bibelen. Det betyr ikke at alle kristene er gammeltestamentære puiritanske fanatister. Slike finnes det ytters få av. Og det er det samme med Islam. Det finnes ekstremister, men det er få.

"det verste er at det nå kan bli sosialt tillat å mene slikt ", nå skal du plutselig ha normene på plass igjen? jeg trodde folk skulle få velge levemåte selv jeg?

Folk skal greit få leve akkurat slik de vil.

Men jeg syns faktisk det er trist at det er akseptabelt å kalle alle muslimer jævlar bare fordi de er muslimer. Det er bare slik jeg er, men det syns jeg faktisk er ganske trist.

Disclamer;

-Jeg har her brukt kristendommen som eksempel mange ganger, og stilt kristendommen i et ganske dårlig lys. Det er ikke meningen å snakke dritt om krsitendommen, poenget er bare å vise at Islam ikke er noe dårlgiere en en relgion vi har slått oss til ro med her hjemme. En dag vil vi forhåpentligvis akseptere Islam på samme måte.

-Jeg kan selvfølgelig ikke forsvare hva alle muslimer gjør. Det jeg reagerer på er at folk bruker en relgion som et ankepunkt mot en person. Slik ble vi ferdig med for lenge siden, og det har ingenting i et oppvakt sammfun å gjøre. Og jeg mener faktisk at muslimer ikke er drittsekekr bare fordi de er muslimer. Og at de ikke må væree drittsetteker selv om de er innvandrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...