panzerwolf Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Så ikke denne, så jeg starta min egen tråd: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=918066 Om dere ikke vil lese hva jeg skrev der, er det i korte trekk at truslene kommer pga. vår sleike-rumpa-til-bush-regjering Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Til P@rm@nn: Hva jeg sa har noe med hva Snowdog_ sa, og det var muslimer som ikke var norske forstår jeg selvsagt, hva tar du meg for? Jeg skrev at jeg ikke dro alle over en kam, min kommentar gjaldt ikke hva Bin Laden prøver å gjøre (skremme folk, med noen enkle ord). Det er ikke snakk om likvidering, selv om man kan føle det slik (just a figure of speach, capice?) Men at mange somaliere er ignorante og ser på nordmenn som hunder uten ære, omskjærer kvinner osv. er sosialt tillat hos dem, jeg sier Nei fy f##n, de skal for svarte integreres, lære seg norsk og aktivt søke etter jobb. Har du noen gang snakket med muslimer som ikke er så middelaldersk troende? De mener mye av det samme som jeg sier... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Til P@rm@nn: Hva jeg sa har noe med hva Snowdog_ sa, og det var muslimer som ikke var norske forstår jeg selvsagt, hva tar du meg for? Jeg skrev at jeg ikke dro alle over en kam, min kommentar gjaldt ikke hva Bin Laden prøver å gjøre (skremme folk, med noen enkle ord). Det er ikke snakk om likvidering, selv om man kan føle det slik (just a figure of speach, capice?) Men at mange somaliere er ignorante og ser på nordmenn som hunder uten ære, omskjærer kvinner osv. er sosialt tillat hos dem, jeg sier Nei fy f##n, de skal for svarte integreres, lære seg norsk og aktivt søke etter jobb. Har du noen gang snakket med muslimer som ikke er så middelaldersk troende? De mener mye av det samme som jeg sier... Det jeg mente er at det det er tåpelig å trekke de inn i dette. Somaliere har ingenting med dette å gjøre, og å bare trekke de inn mens vi først er sinna blir feil. Du kan mene hva du vil om somaliere, men de har da overhodet ingenting med dette å gjøre. Kan jeg da bruke denne anledningen til å slenge dritt om f.eks trøndere eller Finnner? Og ja, jeg kjenner mange muslimer som ikke er "så middelaldersk troende". Eller mange å mange, kjenner 4 muslimer, en av de er blandt mine beste venner. Ingen av de er kninnekrenkende, norskhatende eller "mindre skarpe". Og nei, de er ikke "super invandrere", de fleste er som dem. Derimot kjenner jeg en kristen som ikke er helt god. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Vel vel det var ikke jeg som trakk inn muslimer i Norge, men tråder muterer. :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Vel ca 90% av muslimene eg vet om er noen drittsekker. Anyways eg avslutter dette da eg ikke har noe positiv å si om de folka. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 PO**ERS RELIGIONDR**T På tide med en avskaffelse av verdens religioner! Blir jo bare død og fordervelse av det Alle kriger som har noen som helst forbindelse med ikke-vestlige land er jo pga. syke, alt for mektige mennesker med sin(e) egne forvridde oppfattelser av hva Koranen og Bananen og hva f*** de der bøkene heter, egentlig mener! Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 jeg står klar med hagla jeg... bare la dem komme, så kan jeg kanskje endelig få vist hvordan man rydder gata. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jaja, jeg tar det ikke så tungt. Jeg bor på landet, og tviler det er så mange attraktive terrormål her. Vel, kanskje Coopen Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hvis det kommer angrep, så har jeg hørt at plattformene våre er de store målene. Hvis de bare skal ødelegge, så er det nok Oslo det går ut over. Heldigvis bor ikke jeg der. Dette blir nok en lærepenge for alle som mente vi skulle hjelpe med bombingen i både Afgahnistan og Irak. Lenke til kommentar
alos Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 synes det er greit at det kommer noen utleninger å sprenger seg i filler og tar med noen jeg, når først norge er så dum å blander seg inn slik at vi nevnes i samme setning som USA så kan vi ha det så godt, selvforskjylt. alos Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hjelp Osama Bin Laden har Norge i kikkerten! Større bilde Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 For min del kan de sprenge alle campingvogner med moskee på taket og alt dette.. Bare de holder seg langt faan vekk ifra Jetta'n min så er jeg glad. Venter vel da et brev i posten at jeg må i militten og beskytte norge =) Tilbake til tjenestebil , tjeneste mobil og nøkkler til hele leiren Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Etter 50 år med slikking av USAs rumpe, hva annet er det å vente? Vi får som vi fortjener. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Etter 50 år med slikking av USAs rumpe, hva annet er det å vente? Vi får som vi fortjener. Så du mener altså at det hadde vært bedre om USA var trusselen? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Etter 50 år med slikking av USAs rumpe, hva annet er det å vente? Vi får som vi fortjener. Så du mener altså at det hadde vært bedre om USA var trusselen? trur du ikke leste teksten hans god nok jeg ... kansje det er noen som bør sove litt =) Vi får som vi fortjener... har jo ikke gjort annet enn å slikke usa i ræva... Vi får se hvordan det går... Litt svinn må man vel alltid regne med. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jaja, jeg tar det ikke så tungt. Jeg bor på landet, og tviler det er så mange attraktive terrormål her. Vel, kanskje Coopen Nei det er vel ikke så farlig om de sender en del gerninger med gass bomber, den holder seg i området. Eller kansje den driver med vinden innover mot deg Nei få svina ut av NORGE og steng grensene for alle. Det at norge er et terrormål er for at vi har en mann sittende her i landet, jeg tror han er et stort krek av et mulldyr :x Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det at norge er et terrormål er for at vi har en mann sittende her i landet, jeg tror han er et stort krek av et mulldyr :x Den personen burde jo hatt et nakke skudd for ja gud vet hvor lenge... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Etter 50 år med slikking av USAs rumpe, hva annet er det å vente? Vi får som vi fortjener. Så du mener altså at det hadde vært bedre om USA var trusselen? trur du ikke leste teksten hans god nok jeg ... kansje det er noen som bør sove litt =) . Jeg leste da teksten godt. Jeg stiller bare et spørsmål jeg... http://www.irak.no/ :wink: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg leste da teksten godt. Jeg stiller bare et spørsmål jeg... http://www.irak.no/ :wink: :o Det var da en informativ Webside... At noen i det heletatt orker å blåse ut penger på det er helt utrolig... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 http://www.bbspot.com/News/2003/05/univers..._time_zone.html vel .. han fortjener å bli bomba mer hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå