Gå til innhold

Terrortrusler mot Norge

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok Gro Harlem Bruntlands krig mot tobakk som har satt sinnet i kok :D Tar det ikke så alvorlig. Blir nok ikke angrep mot Norge direkte uansett, men mer mot ambasader i enkelte mindre gode land :roll: (selv om det er galt nok) Uansett så bør det sies at halve meningen av terror er at det skaper frykt, ikke at folk blir skadet eller stryker med. De klarer enkelt å skape oppstyr ved muntlige og/eller skriftlige trussler, og det er mye enklere enn å faktisk gjennomføre aksjoner.

Lenke til kommentar
Kanskje noen kommer til å hate meg for det eg skal si:

Eg håper nesten at muslimene gjør noe faenskap her i norge for da har eg en grunn til å likvidere svinene.  :evil:

Tildels enig, de bør innrette seg etter etikken som finns i Norge, selv om jeg ikke skal ta alle over en kam. Naboen er muslim og intelligent, men til og med han liker ikke Somaliere.

Lenke til kommentar
Kanskje noen kommer til å hate meg for det eg skal si:

Eg håper nesten at muslimene gjør noe faenskap her i norge for da har eg en grunn til å likvidere svinene.  :evil:

Tildels enig, de bør innrette seg etter etikken som finns i Norge, selv om jeg ikke skal ta alle over en kam. Naboen er muslim og intelligent, men til og med han liker ikke Somaliere.

Ehm, hva har denne trusselen med at "de" bør inrette seg etter etiketten som finnes i norge? Det er ikke muslimer i norge som har sagt dette, det er en i Al-Qaida som gjør det. Både din og SnowDOG_'s kommentar er tåpelige.

Det finnes ufattelig mange muslimer i verden, og å dra alle over en kam blir bare dumt. Desverre er det det som kommer til å skje nå, synd at folk ikke ser urimeligheten i det.

Det er få relgiøse som har gjort så mye djevelskap som kristene, jeg går da ikke rundt å "likviderer jævlene"?

Og mange som ikke tror på noe spesielt som har gjort mye djevelskap, jeg mener da ikke at alle som ikke tror på noe er mordere? Det blir så dumt at det er tragisk, men det verste er at det nå kan bli sosialt tillat å mene slikt :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...