Gjest Guest_oppriktig_* Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Greia er det at jeg er nå _uvanlig_ ekstremt sjenert når jeg treffer denne interessante jenta. Vi har bare møtt hverandre 2 ganger. Så var det at jenta lurte på om hva jeg tenkte på der vi satt i sofaen. Jeg sa noe så dumt som at: "jeg bare tenkte på hvordan det var å kysse deg" (Jeg gjorde det indirekte som alle andre, men jeg sa det.) Så sier jenta hva er det som stopper deg. Jeg vil selvfølgelig kysse henne, men syns det er litt tidlig kanskje? Etter mye roing fra min side endte det opp at jeg prøvde å kysse henne. Når jeg kysset henne flere ganger følte jeg ingen ting :( Nå føler jeg meg bare dum og litt lei meg forde jeg ikke kjenner ikke jenta godt nokk også er hun veldig vanskelig å lese. Jeg får ingen vibber av henne, men hun er sjarmerende og veldig søt. Hva er det som skjer med meg egentlig? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er vel heller playah-instinktet ditt. Syns du burde fokusere på å ikke være sjenert og nervøs med henne, men ha det heller som mål å bli bedre kjent. Det er ikke nødvendigvis noe galt i å komme godt overens og å kysse tidlig, men dere må hvertfall danne et grunnlag for et forhold om dere i det hele tatt skal ha et. Bli kjent med henne, du. Lenke til kommentar
Gjest Guest_oppriktig_* Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Takker for tipset. Det er egentlig det jeg ville, men nå har hun klart å forskyve neste date til neste uke isteden for denne. Egentlig et dårlig tegn vell, siden hun heller vil være med venninner isteden for å bygge på noe. . . Har et lite håp om at hun kanskje er på byen til helgen og kaskje treffes da. . . Jaja, man lærer fort av sine feil. Kjipt men sånn er vell livet . . "Flip of a coin toss" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå