Zapmi Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Heisann! Installerte Vista Ultimate igår, og etter det så har lyden i høytalerene mine gått ned drastisk. Har innstallert siste drivere til lydkortet. Noen hint om ha jeg kan gjøre? Endret 11. oktober 2009 av RockingHard Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Prøv å finn noen drivere som er litt eldre istedet. Det kan jo være bugs i nyeste drivere. Lenke til kommentar
sandsiboy Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg hadde det samme problemet. Gikk fra XP til Vista og lyden ble helt ødelagt! Det jeg gjorde var at jeg gikk over til XP igjen å da funka det fjell, vil tippe at det er en eldre driver jeg fikk da jeg gikk over til XP som han ovenfor sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Er det selve lydnivået som er gått ned, eller er det lydkvaliteten? Kan det være at en eller annen form for equalizer er aktivert? Lenke til kommentar
Zapmi Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Lydnivået er gått ned. Har innstallert eldre drivere, men har fortsatt det samme problemet.. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sjekk utgangsnivået per applikasjon, og etter forskjellige kanaler, eventuelt se hva som er utgangsnivået. Det er ikke forskjell på volumet (som blir riktig utrykk her). Dårlig lyd sier ingenting om volum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå