Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overraske kjæresten med perm fra militæret

Gjest Guest_Hege_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Hege_*

Hei! Jeg er ei jente som trenger noen gode forslag.. Har tenkt meg hjem på perm til helgen, men kjæresten min vet ikke at jeg kommer. Har lyst til å overraske ham :) Jeg kommer med fly på fredag litt over 22.00 på kvelden, og må gå i uniform, så har ikke mulighet til å ta på meg noe sexy undertøy eller noe sånt. I tillegg så er alt undertøyet mitt hos ham, så får ikke hentet det uansett.

Han vet at han skal få en overraskelse på fredag, men har sagt at jeg ikke kommer til å få levert den selv, siden jeg antakelig må være i leiren hele helgen. Så han vet altså at han skal få noe, men han vet ikke at det er meg ;) Tenkte jeg kanskje skulle ringe ham og be ham om å hente denne overraskelsen et sted, men vet ikke hvor og hvordan jeg da eventuelt skulle ”dukke opp”. Håper noen har noen gode forslag til meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Vel, nå har jeg strengt tatt ingen peiling på hvor du kommer hjem fra når du kommer hjem med permen, men jeg kan vel anta at det er en eller annen form for offentlig transport eller noe (correct me if I'm wrong).

Jeg ville egentlig bare sagt at han måtte plukke den opp på f.eks. busstasjonen eller et lignende sted, men istedenfor står du der og holder en plakat med navnet hans på eller noe sånt (veldig klisje kanskje :p)

Lenke til kommentar

Vell, kunne jo bedt han hente en pakke ellerno på posten. Så i mens han er der stikker du til han. Så kan du jo skifte der ;P også når han kommer hjem igjen så er du der.

Kan hende at han kanskje blir litt lei seg når det ikke er noe på posten da :S Men det blir helt sikkert bra igjen når han kommer hjem igjen

Lenke til kommentar
Vell, kunne jo bedt han hente en pakke ellerno på posten. Så i mens han er der stikker du til han. Så kan du jo skifte der ;P også når han kommer hjem igjen så er du der.

Akkurat det jeg tenkte på da jeg leste tråden for første gang! :!: Men lot være å poste, for det er ikke sikkert hun har nøklene til huset hans, og det kan jo være at han bor med familien.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hege_*

Akkurat det jeg tenkte på da jeg leste tråden for første gang! :!: Men lot være å poste, for det er ikke sikkert hun har nøklene til huset hans, og det kan jo være at han bor med familien.

Vi bor sammen, så har nøkler ;)

Lenke til kommentar

Du skal ankomme på kvelden sier du og at han skal få en overraskelse men at du ikke kan levere den selv. Det du burde gjøre er å finne på noe som gjør at han må ut av huset for en stund, f.eks at en felles venn av dere har den "pakken" han skal få. Mens han er og henter denne pakken, kommer du deg inn i huset og er der når han kommer tilbake med denne pakken. Du trenger nok å alliere deg med noen da, men er iallefall ett forslag.

Lenke til kommentar

Undertøyet ditt hos ham? Gå uten! Uniform minus undertøy er jo slettes ikke å forakte. Som sagt sørg for at han ikke er med kompiser, avtal litt på forhånd med kompisene hans så du slipper å komme mens de røler over en kamp fifa ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Er vel overaskelse nok å finne deg der han skal hente overaskelsen? Du kan jo evnt. gjemme deg litt da. Føler mye av det andre her kan bli litt tungvint :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...