Evolutioner Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 hei, når jeg sjekker spill-servere etc, får jeg ping på alt fra 150-1000, normalt ligger det på 5-50 på de fleste jeg har på favorittene mine, de variere veldig hver gang jeg refresher, avogtil ned til 50-100 men ofte fra 300 og oppover, prøvde og spille men det bare lagger. Har D-link DWA-140 RangeBooster N USB Adapter. Routeren er en D-link dir 655. Har ikke hatt disse problemene før i dag Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvilken internett leverandør bruker du i dag? Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Bruker Lyse, det har jeg brukt heletiden og er veldig førnøyd. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 over 300 er ikke spillbart! prøvd og koble deg til med ledning til rutern bare for å sjekke at det ikke er noe med usb adapteret ditt?. ta ut usb`en og sett i ledning og prøv. ellers,er det noen innstillinger på rutern? vet at på mitt kan jeg sett de applikasjonene eller spillene jeg vil som prioritet på linja, dvs at de får linjetilgang over andre program. men sjekk det med ledning da Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Evt glemt å betale regningen? Kan være at linjen er strupt. test nettlinjen din på www.speedtest.net eller tptset.se Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 er trådløsen, når fungerer den som normalt igjen... *rage* ;P Kabel har jeg ikke, eller.. ikke lang nok, sitter 1etg oppfor og gidder ikke begynne og borre ;P Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det vil lønne seg å plassere antennene på routeren slik at de har bredsiden mot deg. Er du rett over routeren vil det lønne seg å legge ned antennene på router for står de rett opp så stråler lite mot deg. Videre kan det lønne seg å bytte kanal i router dersom det er flere på samme kanal i nabolaget. Lønner seg å pinge routeren: F.eks ping 192.168.0.1 -t flytt på mottaker og evt router for best mulig ping. Helst bør den være 1-4ms, men tviler på at du får så bra respons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå