Gå til innhold

Skjermkort til >=2000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så absolutt r9700!!! men skal du ha det rimeligste for ytelsen går du får r9500pro... FX5200ultra suger, da går du heller for FX5600ultra, men heller ikke det er bedre enn r9500pro...men har du råd, så gå for r9700!!

Lenke til kommentar

hummm.

Tester på anandatech (eller hvordan det skrives) viser at G-Force 4 et eller annet ligger forann 9500 på nesten alt....... stemmer dette? er da også G-FX dårligere enn GF4?

Det blir nokk 9500pro anyways, men ble litt fundersamm når jeg leste disse framerate resultatene..

Lenke til kommentar

det ligger radeon 9500nonpro på noen tester ja. geforce fx5200 like godt som g4 mx 440, fx5600(ikke ultra) er lik enn gf4 ti4200, men fx har dx9 støtte...fx5600ultra er litt svakere enn radeon 9500pro

sjekk tester på www.tomshardware.com

Lenke til kommentar

ok et 9700pro kort rubbler og bråker mer enn nødvendig.

mitt knuser resten av maskina og bråker for mye.

En annen ting er at den andre maskina mi med et GF4 ti 4200 kort er reine stillheten i forhold.

Ok tilbake til ytelse seff yter den med 9700 mer en den med GF 4200 maskina mer på 3dmark 2003 osv....

men i spill ser jeg ikke noe forskjell i det hele tatt når det gjelder frames og det er det vel det viktigste, det virker her i dette forumet som at alle SKAL ha den høyeste 3dmark summen og thats it !!!!

Hva pokker er poenget hvis et gf4 kan gjøre jobben grei nok (det tar nok minst 2 år før noen begynner og lage spill som kun utnytter DX9 )

kjøp billig og bruk de sparte penga på en syden tur isteden :D

PS edit:

Glemte og si at jeg har 2 identiske puterer med samme oppsett untaken skjermkort.

Lenke til kommentar

Jeg og har ZM80A-HP kjøleren. Jeg skal snart sette den på R9700 kortet mitt og vips er man kvitt en god del støy fra små vifter med høy RPM.

Jeg har også passiv på NB!

Men blir maskina mi stille?

HEller tvilsomt. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...