MyName1 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har da en amilo mini-pc, og disse pcene har innebygd webcamera. Jeg har hatt pcen siden februar og webcameraet har fungert helt fint. Men etter sommeren er det noe som har skjedd, vet ikke helt hva. Men det står at jeg ikke har webcamera på pcen i det hele tatt.. Siden webcameraet er innebygd på pcen så vil jeg jo helst at den skal fungere, noen tips? Jeg vet selv ikke hva som har skjedd, kan ikke huske at jeg har slettet hele funksjonen :/ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 noen tips?Sjekk enhetsbehandleren (Device manager) om du finner webkameraet og om det fungerer. Hvis du finner noen problemer, er det enkleste å installere driveren på nytt. Lenke til kommentar
MyName1 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg finner den ikke på kontrollpanelet.. Og det er jo en minipc, ingen cder kom med den, og har ikke cd-driver Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvis du søker med hele navnet til maskina (står på undersiden), så er det stor sansynlighet for at driveren finnes for nedlasting. Lenke til kommentar
MyName1 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) amilo mini Ui 3520, men jeg vet ikke hvilken jeg bør laste ned.. jeg klarer på en eller annen måte å alltid laste ned alt jeg ikke trenger når jeg søker på slikt :/ Endret 28. november 2009 av MyName1 Lenke til kommentar
MyName1 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 1. http://support.ts.fujitsu.com/com/support/downloads.html 2. Velg Notebooks - Amilo - Amilo Mini U - Mini Ui 3520 3. Velg DeskUpdate: Automatic driver update 4. Last ned DeskUpdate, kjør det og la det installere alle drivere Håper dette hjelper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå