Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjerm blir svart når jeg kjører programmer.

Anbefalte innlegg

Hei! Skjermen min blir svart (grå) når jeg kjører programmer. Jeg har prøvd å starte pc'en i sikkerhetsmodus, men datamaskinen bare restartet seg selv. Jeg har tenkt på overoppheting, og har tatt vekk all støvet fra CPU viften.

Noen som har hatt samme problem før? Kan det være et virus, eller lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forklar litt bedre, når du starter pc'en på vanlig måte, så ser alt normalt ut i skrivebord, men når du starter et program, da blir skjermen svart?

Og pc'en restarter når du starter i sikkermodus!

Skjedde dette uten at du har installert noe, eller lagt til ny hardware?

Lenke til kommentar

Når jeg starter pc'en, er alt helt normalt. Når alt er startet, går jeg inn på mozilla firefox, og alt funker greit. Men så snart jeg starter et spill, eller andre programmer, så funker de ikke. Det går helt fint hvis de kjører i bakgrunnen, men når jeg går INN på programmet, så skrur pc'en seg av.

Det hender også at skjermen blir grå i flere sekunder, og blir normal igjen, og så grå i noen sekunder til, til at den tilslutt slår seg av.

Når jeg startet sikkerhetsmodus med internett, stoppet den etter alle driverne, og restartet seg selv.

Lenke til kommentar

Så det vil si at du ikke får søkt etter noe grums/virus med feks Malwarebytes Anti-Malware eller andre virus program, har du prøvd sikkermodus uten nettverk?

Du kan prøve å boote fra Avira AntiVir Rescue System cd, last den ned, dobbel klikk på den, sett en cd i brenneren, Burn CD. Du har nu laget en cd du kan boote i fra, hvis du har cd-rom som første boot device i bios. Ta en scan!

På noen pc'er blir Avira uleselig, vet ikke hvorfor.

Liten Avira guide!

Endret av ask99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...