Asterixi Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Noen som vet om noen bra billedgalleri? Som jeg kan ha på hjemmesida? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hva slags server har du? (Med tanke på hva den støtter osv...) Lenke til kommentar
Asterixi Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 har serverplass på home.no jeg.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Home.no støtter vel ikke så mye, vil jeg tro. Kanskje det er best om du flytter til home.no.net (start.no) og får php (masse muligheter)? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ja, med php er det mange flere muligheter Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 express thumbnail creator.. enkel og bruke, bra resultat - html... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 express thumbnail creator.. enkel og bruke, bra resultat - html... Hva er det? hvor kan man laste det ned? eventuelt koden? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Google -> http://www.express-soft.com/etc/ Lenke til kommentar
magikern Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 gallery er da helt klart best til bildeframvisning på web, kan være litt kronglete å få igang, men ikke værre enn at alle med litt datakunnskaper bør klare det. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Heisann dudes Er jo en slik funksjon i photoshop, den funker jo greit Lenke til kommentar
Black Knight Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Noen som vet om noen bra billedgalleri?Som jeg kan ha på hjemmesida? Hvis det er bildegalleri på nett du tenker på har du denne. http://www.sindrem.com/databaser/vis_side....php?site=bilde3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå