Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er glad i kaffe, men den må være med melk, eller at det er en kaffedrikk. Altså jeg drikker ikke svart kaffe, det er for sterkt på smak føler jeg. Men kaffe lukter jo så kjempe godt, så hvordan skal man lære seg til å nyte svart kaffe? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vær ett år i militæret, det funket for meg. Jeg hatet kaffe, men drakk det på trappa sammens med røykerne fordi jeg hater røyk. Det var ikke særlig godt, men etter å ha gjort dette over lang tid begynte jeg pluttselig å elske det. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Må bare drikke og drikke, er ikke så mye annet å gjøre.. Begynte vel å drikke kaffe når jeg var 14, smakte analskjegg de første gangene men nå er kaffe en velsmakende nødvendighet I like my coffee black, just like my metal! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Bare helle innpå, begynte selv 1. vgs. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Spis kake/kjeks ved siden av kaffen, og trapp ned på kake/kjeks etterhvert. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er bare å drikke det som alle andre her har sagt, så smaker det greit etter hvert. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ta mindre og mindre melk i kaffien hver gang du drikker det, så blir du tilslutt vande med svart kaffi. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Just do like me - Be British, and make love to Earl Gray ^^ Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg pleier å koke kaffen om kvelden og sette den i kjøleskapet over natta. Når jeg står opp er det bare å tilsette litt melk og o'boy. Så får jeg hjemmelaga iskaffe! Funker ganske fint til å våkne på. Bare synd at det smaker idiot. Må bare styrte den ned. Enjoy..? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Begynte vel å drikke kaffe når jeg var 14, smakte analskjegg de første gangene men nå er kaffe en velsmakende nødvendighet Hvordan smaker egentlig analskjegg, når noen først har erfaringa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Drikk te.. Taylors of Harrogate. British stuff Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jepp, sier det samme. Drikk TE Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nej. Kaffe är en konungadryck, precis som blått är konungarnas färg. Kaffe dricker alla som har någon som helst självrespekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå