Tulipz78 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei, skal friske opp baren og er på utkikk etter nytt flat tv. Er det noen bildefreaker her som har peiling på hva jeg bør kjøpe ? Tven skal brukes til å se fotball og hockey i HD kvalitet fra Sky parabolen. Selfølgelig også en del filmer. Har Pioneer fremdeles det beste tv ? Pioneer 50" Plasma TV KURO ? Prisklassen ligger på rundt 15- 20 000,- Håper noen kan hjelpe meg med et godt valg... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Tulipz78 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hei, skal friske opp baren og er på utkikk etter nytt flat tv. Er det noen bildefreaker her som har peiling på hva jeg bør kjøpe ? Tven skal brukes til å se fotball og hockey i HD kvalitet fra Sky parabolen. Selfølgelig også en del filmer. Har Pioneer fremdeles det beste tv ? Pioneer 50" Plasma TV KURO ? Prisklassen ligger på rundt 15- 20 000,- Håper noen kan hjelpe meg med et godt valg... På forhånd takk! Regner med det er altfor mange tver på markedet. Noen som har noen tips til hvilket jeg bør kjøpe? Dette med kalibrering skremmer meg litt om ikke det er noen i stavanger som gjør det da .... Da ble det Pioneer LX5090 Endret 12. oktober 2009 av Tulipz78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå