Gå til innhold

[Løst]Hjelp til kjøp av mediapc

Anbefalte innlegg

Tja Biskop, grei mediapc, radeon 3450 yter omtrent likt med integrert radeon 4200, dvs begge er gode nok i for hd avspilling, men ikke til gaming. Dog e5300 vil ha problemer med å drive 5850 eller tisvarende uten uten at du klokker den vesentlig opp.

Og siden jeg alltid liker å sette opp AMD alternativ , så er jeg rimelig sikker på at det jeg setter opp her yter like så bra og med bedre psu og cpu som vil takle kraftigere skjermkort. Corsiar 450 w er blant markeds mest still psu'er. I et slikt oppsett vil det nok være hardisken som er mest høylydd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg vet det ikke er noe high-end maskin :) Men burde holde til media-delen. HD3450 var et jeg hadde liggende, så det er derfor jeg bruker dette. Det burde være et krafigere kort hvis du skal spille på den (noe jeg ikke skal :))

CPU vil jeg si at helt kurrant, burde holde til de fleste spill, men vil selvfølgelig være flaskehals i forhold til HD5850/70.

Lenke til kommentar
Jeg satte sammen denne i går. Litt svakt skjermkort, men dette var et jeg hadde liggende. Skal oppgraderes senere. Jeg har ikke fått testet det så veldig enda, men utseendemessig er jeg fornøyd.

Jeg skal bytte ut CPU kjøler (liten hvining) og evt se på ny PSU.

Når det gjelder tastatur, så ville jeg gått for dette Du har trolig nok av fjernkontroller og dingser som opptar bordet forran sofaen, så hvorfor ikke kombinere tastatur og mus i samme enhet. Selve enheten er ikke stor heller (Så ikke optimalt for de større novellene), men perfekt til meidaPC'er!

Prøver med tast. og mus i ett. Takk for alle svar !!! -;) Ny PC til jul -;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...