Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få venner på ny skole?

Gjest Usosial gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Usosial gutt

Hva skal jeg gjøre neste gang, bedre? Dere sier selv at man ikke skal basere noe på 3 dager, så da ihvertfall ikke 1 dag. Så nå kommer 2 dagen. Hva skal jeg gjøre bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Usosial gutt

Jeg kaster seriøst ikke bort livet mitt på å trolle her. Lurer bare på hva jeg skal gjøre bedre til nestegang.

Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt

Men hva er fellesnevneren for alle rådene jeg har fått? Hva er gjennomsnittet? Er så mye forskjellg.

Lenke til kommentar

Du behøver ikke å gjøre noe anerledes, bare fortsett å ta kontakt med klassen. Det er tankegangen din du må jobbe med. Lang tid alene har gitt deg en dårlig og feilaktig virkelighetsoppfatning. Du behøver ikke å være redd for noe vi ikke sier at du skal være redd for. Ta det rolig, og lær deg å stole på at det går bra hvis du tar det pent og prøver å være sosial.

Du behøver ikke å gjøre noe for å tilkalle masse oppmerksomhet med én gang. Først vil du gli litt og litt inn i en vennegjeng. Hvis du har fått noen greie venner du føler deg trygg på, kan du bli anerkjent som ekstra kul hvis du gjør noe villt. Hvis ikke, vil du bare bli sett på som sær eller gal. Vent til videregående før du for eksempel kommer uten bukser på skolen.

Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt

Takk for rådene. Men ingen ting er løst før: ''Hvordan få venner på ny skole'' er blitt ett faktum.

Skal holde dere oppdatert på 2 dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...