Gjest Usosial gutt Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva skal jeg gjøre neste gang, bedre? Dere sier selv at man ikke skal basere noe på 3 dager, så da ihvertfall ikke 1 dag. Så nå kommer 2 dagen. Hva skal jeg gjøre bedre? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Repeterer du deg selv like mye verbalt? Hvis ja, der har du problemet ditt vill jeg tro. Endret 8. mars 2010 av Tanner Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva skal jeg gjøre bedre til nestegang? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg spør deg nok en gang om du har lest det jeg skrev? Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 9. klassinger gjør ikke slikt. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 9. klassinger gjør ikke slikt. Jaså? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 SLutt å troll nå da, vi skjønner det nå Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg kaster seriøst ikke bort livet mitt på å trolle her. Lurer bare på hva jeg skal gjøre bedre til nestegang. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 For tusenogendte gang: Les alle rådene du har allerede fått, bruk hjernen din til å formulere et svar for spørsmålet ditt. Det finnes INGEN fasit om hvordan man gjør noe i livet. Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Men hva er fellesnevneren for alle rådene jeg har fått? Hva er gjennomsnittet? Er så mye forskjellg. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du må da klare å formulere valgene du gjør i livet ditt selv. Oppsøk en psykolog hvis du ikke klarer det. De kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hadde du lest fra starten så hadde du fått svar på hvorfor jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hva skal jeg gjøre bedre til Fredag? Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hva skal jeg gjøre bedre til nestegang? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gi opp... Det er tydeligvis det du har bestemt deg for. Med den innstillingen vil du aldri få venner. Du har jo gitt opp før du har prøvd. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Du behøver ikke å gjøre noe anerledes, bare fortsett å ta kontakt med klassen. Det er tankegangen din du må jobbe med. Lang tid alene har gitt deg en dårlig og feilaktig virkelighetsoppfatning. Du behøver ikke å være redd for noe vi ikke sier at du skal være redd for. Ta det rolig, og lær deg å stole på at det går bra hvis du tar det pent og prøver å være sosial. Du behøver ikke å gjøre noe for å tilkalle masse oppmerksomhet med én gang. Først vil du gli litt og litt inn i en vennegjeng. Hvis du har fått noen greie venner du føler deg trygg på, kan du bli anerkjent som ekstra kul hvis du gjør noe villt. Hvis ikke, vil du bare bli sett på som sær eller gal. Vent til videregående før du for eksempel kommer uten bukser på skolen. Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Takk for rådene. Men ingen ting er løst før: ''Hvordan få venner på ny skole'' er blitt ett faktum. Skal holde dere oppdatert på 2 dag. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvis DU hadde lest, så ser du at jeg HAR lest begynnelsen siden jeg har ALLEREDE gitt deg et par tips i BEGYNNELSEN. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Bare drit i hele fyren. Han har bestemt seg for å være en taper, og han vil aldri kunne bli noen annet før han ser at han selv må endre tankegangen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg