Gjest Usosial gutt Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Dere har gitt meg råd. Jeg har vært på første skoledag. Ja? Hva mere? Da kan dere gå. Det er vel ikke noe poeng og mening for dere om hvordan MIN første skoledag var? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er jo akkurat det vi vil vite. Du har jo lovet oppdateringer gjennom hele tråden her ... Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Men hva er så gøy med oppdateringer? Det er jo uansett ikke dere som har byttet skole? Uansett, tror ikke så mange som f.eks. Zarac (45 innlegg) ha lust til å vite hvordan det gikk. Bare du. Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg skal si hvordan det har gått etter 3. dagen. Man kan ikke basere noe på første eller andre dagen. Så 3 til 10 dag, ett sted mellom der. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Du virker ganske så utakknemlig Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Klokken 08:29 i morgen skjer det. Jeg skal holde dere oppdatert. Skal holde dere oppdatert, hvis dere vil høre hvordan det gikk. OPPDATERING *Kommer snart* OPPDATERINGER Da var FØRSTE dagen gått. Og hvordan gikk det? Hvorfor vil du/dere vite det? Hehe, genialt Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg fatter ikke hva du vil. Dette må jo være trolling? Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Spennende tråd Endret 6. mars 2010 av margaas Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kan røpe så mye som at jeg TRODDE at det gikk bra, men... Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kan røpe så mye som at jeg TRODDE at det gikk bra, men... Lever dere eller? Jeg trodde det gikk bra, men jeg vet ikke om det gikk dårlig heller, jeg så på det som en god start, men så sender lærerne krtikk til mutter'n for at jeg spurte for mye. Så gikk det ikke like bra da? Siden lærerne ikke var fornøyde, misforsto jeg signalene de andre elevene ga meg? Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det gikk nok bra. Hva føler du? Skjønte du noe av signalene du fikk? Hvordan var situasjonen? Var det negativt eller bra liksom? Jeg tror det gikk bra, du må bare føle på omstendighetene. Hvordan var læreren? Tolket du han som en snill person? Var det en gammel mann? Her er en sjekkliste *Hvordan var jentene? Fikk du noen blunk/lange øyevekslinger? *Snakket du? Hvis ja, ble det stille eller høy latter? Venter spent på neste oppdatering *mine innlegg* Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det gikk nok bra. Hva føler du? Skjønte du noe av signalene du fikk? Hvordan var situasjonen? Var det negativt eller bra liksom? Jeg tror det gikk bra, du må bare føle på omstendighetene. Hvordan var læreren? Tolket du han som en snill person? Var det en gammel mann? Her er en sjekkliste *Hvordan var jentene? Fikk du noen blunk/lange øyevekslinger? *Snakket du? Hvis ja, ble det stille eller høy latter? Venter spent på neste oppdatering *mine innlegg* Det var 2 damelærere i alderen 30-45 tror jeg. De var veldig villige til å hjelpe hvis jeg spurte Jeg snakket ikke med folk. Det kom en bort til meg og sa: ''Hvordan gååår det ... ... ... *SÅ sa han navnet mitt*'' Jeg ble litt overrasket over at han brukte så mye mellomrom mellom setningen og navnet. Er dèt en mobber? Han sa slik til alle, men jeg tror han gjordet det bare i nærheten av meg for at jeg ikke skulle vekke mistanke? Det var ingen jenter som la merke til meg, tror jeg. På slutten når lærerne ikke sa noe og alt slik så spurte jeg jenta ved siden av meg: Jeg: ''Hva heter de forskjellige folka her'a?'' Hun: ''*Nevner navnene*'' Hun: (etter å ha nevnt alle 26) ''Du har vel glemt alle nå med en gang du, vel?'' Jeg: ''Ja'' Hun: *Fniser litt* Er det Positivt? Ler hun av hukommelsen min? Uansett. JEG måtte ta kontakt med jentene for å snakke med dem, derfor snakket jeg ikke så mye med dem. Hva er det jeg skulle snakket om, mens vi laget mat? Misbrukte vel muligheten stort når jeg var på gruppe med 2 jenter. Nestegang så vet jeg ikke. Men om det betyr noe så skal vi lage Fisk og Potet. Hva skal jeg snakke om? Hvis jeg ender med: 2 Gutter ELLER 2 jenter ELLER 1 gutt og 1 jente. Hva skal jeg snakke med hvem om i hvilke tilfeller? (3 på hver gruppe) Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg: ''Hva heter de forskjellige folka her'a?'' Hun: ''*Nevner navnene*'' Hun: (etter å ha nevnt alle 26) ''Du har vel glemt alle nå med en gang du, vel?'' Jeg: ''Ja'' Hun: *Fniser litt* Er det Positivt? Ja Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Men det er liksom ett vanlig spontant svar folk ler av uansett. Men jeg lurer på hvorfor ingen jenter tok kontakt eller så på meg i det hele tatt? Jeg måtte se på dem, også spirte dem: ''Trenger du hjelp til noe?''. Istedet for: ''Hei, hva gjør du på fritida da? *Smiler*''. Hvorfor er jeg SÅÅÅ uheldig? Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Men det er liksom ett vanlig spontant svar folk ler av uansett. Men jeg lurer på hvorfor ingen jenter tok kontakt eller så på meg i det hele tatt? Jeg måtte se på dem, også spirte dem: ''Trenger du hjelp til noe?''. Istedet for: ''Hei, hva gjør du på fritida da? *Smiler*''. Hvorfor er jeg SÅÅÅ uheldig? Nå begynner jeg faktisk å lure på dette her. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 De lurer like mye på akkurat det samme. De håper du skal ta kontakt. Hvilken klasse går du i? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tips: ronk og drikk sprit før du går på skolen ,da er du mye mere avslappa Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tips: ronk og drikk sprit før du går på skolen ,da er du mye mere avslappa Tidenes sykeste forslag Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 De lurer like mye på akkurat det samme. De håper du skal ta kontakt. Hvilken klasse går du i? Det de egentlig tenker er: "Jeg kan ikke vente til jeg får han på kroken!!!" Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det tenker dem IKKE. Det er INGEN som har tatt kontakt med meg der. Nå må dere ikke gi meg falske forhåpninger. Går i 9'ende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg