Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få venner på ny skole?


Gjest Usosial gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Usosial gutt

Har lest alle 15 sidene nå, føler at det er 4 veier å gå for å få venner på en ny skole. Skal holde dere oppdatert. Men hva tror dere det skyldes at det er den 22 idag og iløpet av kort tid skal jeg dit. Dagen nærmer seg, vi har ennå ikke fått beskjed. PS. JEG ER STYGG! Det vet jeg bedre enn dere.

SKAL HOLDE DERE OPPDATERT.

Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt

Skal på konfirmasjonsmøte før jeg kommer til å møte den nye skolen min. Kan jeg bruke de tipsene jeg har lært her til konfirmasjonsmøte, eller er tipsene her typisk skoleaktig?

Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt

Trenger rask hjelp! Konfirmasjonsmøtet er kommende tirsdag, da kommer alle som skal konfirmere seg sammen med mødre og fedre for å få info om konfirmasjonen, før det begynner for fullt kort tid etter.

Skal jeg bruke erfaringen jeg har fått her på konfirmasjonen her, eller er dette typisk skolehjelp?

Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt

Imorgen (tirsdag) er dagen jeg skal på konfirmasjonsmøte.

Dette blir på en måte en første ekte prøve på det jeg har lært her, (hvis dette ikke er alt for mye egnet for skolen)

Ønsk meg lykke til på møte i konfirmasjonen (med sikkert 300 andre) skal holde dere oppdatert på hvordan konfirmasjonsmøtet gikk. Og når dagen på skolen er avtalt.

PS. Spiller det, eller spiller det ikke noen rolle hvilke kler man har på seg på en ny skole, er det fleip eller fakta (flertallet) at hvis du går med feil sko blir du baksnakket.

Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt
Imorgen (tirsdag) er dagen jeg skal på konfirmasjonsmøte.

Dette blir på en måte en første ekte prøve på det jeg har lært her, (hvis dette ikke er alt for mye egnet for skolen)

Ønsk meg lykke til på møte i konfirmasjonen (med sikkert 300 andre) skal holde dere oppdatert på hvordan konfirmasjonsmøtet gikk. Og når dagen på skolen er avtalt.

PS. Spiller det, eller spiller det ikke noen rolle hvilke kler man har på seg på en ny skole, er det fleip eller fakta (flertallet) at hvis du går med feil sko blir du baksnakket.

 

Oppdatering

 

Møtet om skolen blir om 1 uke. Første dagen jeg skal møte dem blir flyttet

 

Men om konfirmasjonen:

Info: 1 dagen (Imorgen) skal jeg møte 9 grupper med mennesker, det er ganske mye.

Midten: Jeg blir plassert i en gruppe, som skal ha konfirmasjon

Felles: Det blir en tur for gruppen(e) vet ikke om det bare er min eller flere. Sto ikke noe om, som skal dra til Hamar F*** Hamar for å lære seg hvordan det er å være flyktning. Her kommer problemet inn. Man kommer til å bli måtte testes fysisk og psykisk, hardt. Det vil jeg ikke være med på, men da sier moren min: ''Kanskje lille babyen min skal droppe konfirmasjon?''. Da klikker det for meg! Jeg er svak! Jeg kan ikke testes fysisk, jeg drar F ikke 2 timer til Hamar for å bli satt på min livs prøve, spesielt når det er frivillig, så takker jeg nei.

Siste dagen: Samles alle folka, mange grupper i en stor sal. jeg har angt.

Men legg merke til den turen til Hamar, skal jeg gidde å gå på den? Nei! Langt ifra, jeg har sett bilder derfra, og det er nok! Fysisk (jeg er svak) Psykisk (Hatt en dårlig barndom, fungerer dårlig da) Hva ville dere gjort? Dratt frivillig til Hamar (2timer) for å bli banket opp og bo på flyktningsleir ?

Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt
Imorgen (tirsdag) er dagen jeg skal på konfirmasjonsmøte.

Dette blir på en måte en første ekte prøve på det jeg har lært her, (hvis dette ikke er alt for mye egnet for skolen)

Ønsk meg lykke til på møte i konfirmasjonen (med sikkert 300 andre) skal holde dere oppdatert på hvordan konfirmasjonsmøtet gikk. Og når dagen på skolen er avtalt.

PS. Spiller det, eller spiller det ikke noen rolle hvilke kler man har på seg på en ny skole, er det fleip eller fakta (flertallet) at hvis du går med feil sko blir du baksnakket.

 

Oppdatering

 

Møtet om skolen blir om 1 uke. Første dagen jeg skal møte dem blir flyttet

 

Men om konfirmasjonen:

Info: 1 dagen (Imorgen) skal jeg møte 9 grupper med mennesker, det er ganske mye.

Midten: Jeg blir plassert i en gruppe, som skal ha konfirmasjon

Felles: Det blir en tur for gruppen(e) vet ikke om det bare er min eller flere. Sto ikke noe om, som skal dra til Hamar F*** Hamar for å lære seg hvordan det er å være flyktning. Her kommer problemet inn. Man kommer til å bli måtte testes fysisk og psykisk, hardt. Det vil jeg ikke være med på, men da sier moren min: ''Kanskje lille babyen min skal droppe konfirmasjon?''. Da klikker det for meg! Jeg er svak! Jeg kan ikke testes fysisk, jeg drar F ikke 2 timer til Hamar for å bli satt på min livs prøve, spesielt når det er frivillig, så takker jeg nei.

Siste dagen: Samles alle folka, mange grupper i en stor sal. jeg har angt.

Men legg merke til den turen til Hamar, skal jeg gidde å gå på den? Nei! Langt ifra, jeg har sett bilder derfra, og det er nok! Fysisk (jeg er svak) Psykisk (Hatt en dårlig barndom, fungerer dårlig da) Hva ville dere gjort? Dratt frivillig til Hamar (2timer) for å bli banket opp og bo på flyktningsleir ?

 

Der var konfirmasjonsmøtet ferdig, det ble sagt at man MÅTTE være med på den flyktningsleiren. Itillegg møtte jeg tidligere kjente jeg ikke liker, hva om jeg ender opp i samme gruppe som dem?

Konfirmasjonen er først, så kommer flyktningsleiren, alle de som skal konfirmeres, så skal vi holde taler, blablabla.. Jeg kommer til å spy av angst og redsel...

PS. Det er 100% avtalt at skolemøtet er FØR vinterferien, en gang.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke være redd for å se stygg ut, alle, eller i hvertfall de fleste har problemer med sitt eget utsenede fra tid til annen og fakta er at folk er for opptatt av å passe på seg selv, så med mindre du aldri dusjer og aldri bytter klær er det 0 stress, personlig dusjer jeg vær dag om morgenen men bruker bare sjampoo 3-4 ganger i uken og det holder i massevis.

 

Hvis du selv bryr deg så mye om hva andre syns om deg vil folk se det og dermed vite hvor usikker du er, så trikset er å bare slappe av. :thumbup:

Lenke til kommentar
Der var konfirmasjonsmøtet ferdig, det ble sagt at man MÅTTE være med på den flyktningsleiren. Itillegg møtte jeg tidligere kjente jeg ikke liker, hva om jeg ender opp i samme gruppe som dem?

Konfirmasjonen er først, så kommer flyktningsleiren, alle de som skal konfirmeres, så skal vi holde taler, blablabla.. Jeg kommer til å spy av angst og redsel...

PS. Det er 100% avtalt at skolemøtet er FØR vinterferien, en gang.

Hvis det er samme greia jeg var med på for noen år siden er det ikke noe å være redd for. Du går (sakte) i et par timer uten mat, med noen fysiske anstrengelser her og her. Ikke noe å være redd for.

Lenke til kommentar
Gjest Usosial gutt

Så om JEG har forstått det riktig:

- Folk ser det på meg, hvis jeg går i klær jeg ikke trives med, (generelt klesstil) eller er usikker på utseendet mitt.

Spørsmål: Hvordan kan dem se det?

Også skal jeg bare slappe av og ta det som det kommer?

Det er altså FØR Vinterferien, så gruer meg litt nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...