fcuk_IT Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) D700 + 50mm/1.4 @ f/10, 1/640s Såklart har jeg flere versjoner Endret 11. oktober 2009 av fcuk_IT Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Likte fargen og skarpheten her, men lurer på om jeg ville prøvd enn annen komposisjon for å gjøre det mer spennende. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Likte fargen og skarpheten her, men lurer på om jeg ville prøvd enn annen komposisjon for å gjøre det mer spennende. Se opp Lenke til kommentar
Tidlaus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Bilde nummer to synes jeg har den beste komposisjonen. Minst rot og mest mystikk. Du burde kanskje komme tilbake og fotografere på andre tider av døgnet for å få et mer spennende og originalt bilde. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Bildet er flott teknisk (skarpt, fine farger, fin kontrast osv), men på andre plan blir det litt for kjedelig for min del. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Bilde nummer to synes jeg har den beste komposisjonen.Minst rot og mest mystikk. Du burde kanskje komme tilbake og fotografere på andre tider av døgnet for å få et mer spennende og originalt bilde. Skal en tur ned på sørlandet til vinteren - så da får vi se da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå