hingsten Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 finale fantasy 7. ingen tvil der Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Tja.. Jeg går ut fra spill best for sin tid (ellers får nyere spill en litt for stor fordel på lista mi) RPG: Best: Baldur's Gate (I) (IKKE to'ern for h*lv*t*! :wink: ) Runner-up: Planscape : Torment RTS: Best: Warcraft (III) Runner-ups: Red Alert (mye pga. multiplayer), Transport Tycoon TBS: Best: Heroes of Might and Magic (II) Runner-up: Civilization II Adventure: Best: Monkey Island (The curse off) Runner-ups: Broken Sword (I), Ellers er alle fra Lucas dig. FPS: Best: Duke Nukem 3D (Oh ye! ) Runner-up: Half Life Men personlig er og blir favoriten blant disse; Planscape - Torment! Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hva med sof 1 og 2, eller Aom Lenke til kommentar
zefal Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hva med Diablo I og II? btw: http://menawoo.2itb.com/ Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hidden & Dangerous. Det er det spillet jeg husker best av alle. Når jeg tenker tilbake, så er det det spillet som har satt dypest spor. Gleder meg til toer`n! Lenke til kommentar
Mio Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Red Alert og Quake 2 med Xatrix pakka eller hva den hette (der man kastet feller) Half Life er vel det beste hittil Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Skjønner ikke hvorfor ingen nevner spill som Max Payne og Medal of Honor for ikke og snakke om Black Hawk Dawn Lenke til kommentar
Zenyth Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Best game ever - Operation Flashpoint - no doubt about it Ellers har jo spill som Red Alert, Combat flight Simulator 2 og Warcraft hatt en viss underholdningsverdi selv om de aldri kan måle seg med ofp. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Vanskelig å velge et spill da men.. - Gothic - Red Alert 2 og Yuris Revenge når det kom. - Half Life Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 the settlers!! settlers 1 <- første spillet jeg kjøpte settlers 4 <- siste spillet jeg har kjøpt *nammnamm* Lenke til kommentar
olestang Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Civilization, HL, CS, Heroes II, Dungeon Keeper (I og II), RA 1 Noen av de beste titlene ever Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 PC: Diablo II, Gobliiins 3 N64: The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time GameCube: The Legend Of Zelda: The Wind Waker Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 HMMMMM, de beste spillene MÅÅÅÅÅÅ nokk være Final Fantasy 7, Metal gear solid 1 (2 er også konge, men 1ern er liksom et bittelite hakk over) Half-Life, Wolfenstein 3d og Max Payne Lenke til kommentar
Corn Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Her er en gammel tråd om dette (pluss min mening) Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Tror eg har postet i en lignenede post ome dette på forumet før men men...gøy å diskutere dette temaet og snakket enttop med en kompis om akkurat det samme. Vanskelige greier det her. Selv synes eg at noen spill er utrolig bra i begynnelsen, men at de har kort levetid, dvs. at man blir raskt lei dem. PC: -Commander Keen, mens alle andre spilte Super Mario spilte jeg Keen. -Falcon 3.0 Utrolig vanskelig men vanvittig gøy når man fikk det til Sette spillet var minst 3 år foran i utviklingen vs. andre flysimulatorer. -Civilization I og II -begge var utrolig bra. -Quake (og Quakeworld) -første spillet eg ble fullstendig hekta på. Både Wolfenstein3D og Doom var bra men Quake var likevel mer revolusjonerende og mer gjennomført spesielt som multiplayerspill. Bra dybde i spillet. -Half-Life og CS. Half-Life var utrolig bra den første måneden, men jeg ble raskt lei. CS har hatt mye lengre levetid. Blir aldri lei. Konsoll: -Super Mario Bros (NES/8-Bit) -Goldeneye (N64) Sinnsykt gøy i multiplayer -GTA 3 og GTA:Vice City(PS2) Ganske enkelt bra. Klarer ganske enkelt ikke å bestemme meg for ett spill, men det må bli Quake/Quakeworld eller Half-Life/CS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 SimCity2000 C&C Doom Sam & Max Super Cars II HL-CS Monkey Island Max Payne Det går liksom ikke. Veldig mange bra spill. Mange er nevnt i tråden også Lenke til kommentar
Phantomerik Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er INGEN som har nevnt min favoritt jo: Thief: The Dark Projekt Anbefales på det sterkeste. Det er creepy, det er vanskelig, og når du har loka rundt med det i lange tider, sett på expert mode, og du får flere objektiver i alle missions, og det er nesten som å begynne på nytt igjen. Har ikke finni Metal Age, men jeg stikker på Ram&Rom eller no' når jeg er ferdig på jobb. Fett at man kan kjøpe seg spill på søndager egentlig. Også gleder jeg meg til 3'ern... Et spill jeg kjøpte meg i går (eller var det dagen før der igjen?) som også kan anbefales er No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s way. Jeg har ikke fått spilt det så mye enda, men det minner ganske mye om Thief, og det er lover veldig bra. Synes jeg.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Dette er mine favoritt spill: starcraft, halflife, warcrat I og II , diabli I , II og III ,dungeon siege og elasto mania Lenke til kommentar
aeiopop Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 min favoritt er uten tvil Age Of Empires 2 : The Conquerers Expansion. helt utrolig hvor mange timer som kan brukes på Zone med dette spillet. og det er et fett miljø rundt det med uendelige strategi diskusjoner og artikler, og med spillere som har blitt levende legender pga. sitt innovative spill på høyt nivå. AoM og RoN suger i forhold!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 CS nermer seg fan så hardt toppen her altså. men til nå er vel min favoritt Day of the Tentacle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå