Totenkopf Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 kan ikke velge et spill men her er en av mine mange favoritter ; Fallout Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Mine favoritter må være: Fallout 2 Deus Ex Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Morrowind, starcraft, ghost recon, cs ,half life. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Baldur's Gate II, Neverwinter Nights og Warcraft III Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Min klare vinner gjennom alle tider: Day of the Tentacle! Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hmmm... vanskelig... - Morrowind - Outcast (nei, ikke jedi outcast) - Zelda spillene - Final Fantasy spillene - Kings quest spillene Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Half-Life (HL 2 blir sikkert utrolig bra det også, ser i alle fall bra ut på den E3 video'n) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Mine favoritter i hver sin sjanger: RTS: StarCraft Turbasert strategi: Civilization FPS: Halflife Adventure: Day of the Tentacle Klarer ikke å velge én av disse... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Som alltid: FallOut serien Max Paine er høy på lista sammen med Half Life også.. VAr noe helt særegent og nytt med begge disse. Og på Gamle gode Amigaen her vi jo spill som : Syndicate, SuperCars 2, Cannon Fodder, MoonStone osv. osv. .... :wink: Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 ufo: enemy unknown. Er kansje litt for gammelt spill for noen her, siden de ikke har satt dette på første plass men, definitivt Xcom: Enemy Unknown (ikke oppfølgerene) Eneste grunnen at jeg har sluttet å spille det er at det ikke går an å starte det på dagens maskiner =) Synd ingen laget en ny versjon av enern =( Lenke til kommentar
Gunnar Lium Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Bør spesifiseres litt: Største klassiker (uten tvil): Super Mario Bros (NES) RTS: Starcraft (Warcraft III er penere, men ikke på høyde underholdningsmessig, spent på SCII...) RPG: Morrowind, en utrolig pen verden, som er større enn det meste, og hvor du kan gjøre absolutt som du selv vil, og allikevel runde spillet. Bra interface og replayability også! FPS: Doom er det klart viktigste, og best i forhold til sin tid, men for øyeblikket er Halo alt for meg... Gleder meg til Doom III og Halo 2, ja! BadAss: GTAIII/Vice City. Genialt konsept som er godt gjennomført. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 viker ikke som folk har prøvd deus ex her det er godt spillbart til og med i dag deus ex Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 definitivt Xcom: Enemy Unknown (ikke oppfølgerene) Eneste grunnen at jeg har sluttet å spille det er at det ikke går an å starte det på dagens maskiner =) Det er faktisk mulig . var en egen diskusjon på forumet for noen mnd siden. let litt i arkivet så finner du en løsning. Hadde det selv installert for en stund tilbake på en 1.2ghz amd. Eneste problemet var at skjermen scrollet i 200mph når du bevegde musa mot kanten av skjermen. Men uansett.. den herlige 320x240 grafikken og musikken ikke minst vekker gode minner Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Elasto Mania selvfølgelig! Desidert det spillet jeg har brukt mest tid på, og da må det jo være det beste! Lenke til kommentar
guom Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Elasto Mania selvfølgelig!Desidert det spillet jeg har brukt mest tid på, og da må det jo være det beste! enig Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 MOHAA, Max Payne, Jedi Knight 2, Hitman 2, Fifa 2003 osv osv...altfor mange til å nevne! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 MOHAA, Max Payne, Jedi Knight 2, Hitman 2, Fifa 2003 osv osv...altfor mange til å nevne! fifa 2003, hmm, artig spill, men så utrolig mye bugs og irriterende småfeil, som keepern som springer ut mot han som er i angrep, selv om han har tre forsvarsspillere foran seg. Alt er så skriptet, om man legger inn fra en viss posisjon på kanten så scorer man hver gang på samme måte, det e ingenting forsvare kan gjøre med det... +++++ Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 MOHAA, Max Payne, Jedi Knight 2, Hitman 2, Fifa 2003 osv osv...altfor mange til å nevne! fifa 2003, hmm, artig spill, men så utrolig mye bugs og irriterende småfeil, som keepern som springer ut mot han som er i angrep, selv om han har tre forsvarsspillere foran seg. Alt er så skriptet, om man legger inn fra en viss posisjon på kanten så scorer man hver gang på samme måte, det e ingenting forsvare kan gjøre med det... +++++ Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 CM,Starcraft,Wolfenstein 3D!! Ingen tvli om at de tre er størst og ikke minst viktigst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå