Döden Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hva er det beste spillet noensinne???! (Holder en knapp på MGS sagaen) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 GTA Vice City kommer utrolig høyt.. Half-Life og CS.. Men så spørs det jo hva en mener med noensinne.. f.eks jeg har jo sett E3 presentasjonen a Half-Life 2 og utifra kun det så er DET det beste spille noensinne Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Beste spill noensinne? Må vel nesten bli half life, AOE1 eller RA1... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Red Alert I Ingen over og ingen ved siden. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Nå er jeg mest singelplayer fantast så Half Life, Max Payne og Duke Nukem 3D er mine favoritter Gleder meg sinnsykt til etterfølgere av samtlige spill! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Deus Ex og Baldurs Gate serien, Icewind Dale og NWN Lenke til kommentar
OEH Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det beste spillet noen sinne må vel bli MGS eller Freespace. Utrolig bra historier og gameplay i begge spillene. Lenke til kommentar
elf2040 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 MGS, Half-Life og Halo tror jeg Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 De jeg husker beste er: Civilization, Doom, Quake2, Diablo, Neverwinter Nights. Lenke til kommentar
guom Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Super Mario World (SNES) , Super Mario 64 (N64) Zelda Link to the past(SNES) , Zelda Ocerna of Time (N64) Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Gabriel Knight serien såklart! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 må bare si at red alert 1 kommer langt oppe på lista og at gta serien også kommer godt oppe på den mener også at kabal er bra og det spillet som var i office pakka før (gjemt i exel) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Transport Tycoon var det som fikk meg til å begynne med PC-spill, og det har jeg stor respekt for ennå... Genialt konsept... Ellers er vel vanilje-RA det som ledet meg inn i nettverks-spill-verdenen så det fortjener også heder og ære fra meg... I dag mener jeg på at WarCraft III er det beste, det har holdt meg opptatt siden jeg kjøpte det i fjor sommer, og så lenge har jeg aldri spilt noe spill... () Kommer nok ikke til å gå lei på et par-treogtjue år heller... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hmm, slikt er vanskelig... Det er navneverdig at jeg ikke er så veldig gammel, at jeg har spilt så veldig mange spill, så. Det blir umulig å nevne ett spill. MGS-serien Transport Tycoon Deluxe (veldig, veldig mange andre gode spill i Tycoon-serien) Morrowind (et spill jeg har spilt alt for lite) EverQuest Sikkert flere. Skal redigere lista da. Forresten, denne lista hadde vært helt annerledes om jeg hadde vært 20, og spillinteressert siden jeg var 10. Men uansett; alle spillene jeg nevnte er helt konge. Lenke til kommentar
Gobo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg er skuffet over at ingen har nevnt Monkey Island serien!! 1'eren og 2'eren er jo helt konge, 3'ern er også sjef, men skuffende av 4'ern! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå