Gå til innhold

Touch telefon, Med knall god kalender

Anbefalte innlegg

hei dere oppdaterer denne litt

jeg er altså på utkikk etter en god touch telefon med knall god kalender.

Kalender er det som står i hoved fokus og selvfølgelig at telefonene er enkel og bruke og har forholdsvis store ikoner (har pølseklyper)

Følgende er til vurdering i denne rekke følgen:

1. Htc Hero

2. Iphone 3g

3. Sony ericsson Satio

Utenom det så kom med forslag, men husk jeg har litt pølseklyper og trenger noe jeg enklet kan treffe tastene på

Thomas

Endret av thomasn1407
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg skal gå til inkjøp av en ny telefon, kikket først litt på Xperia og N97 men disse er nå forkastet...

Jeg er ute etter en rein touch telefon, som er enkel og bruke, har gode ikoner som er enkle og treffe og som har en meget god kalender

Etter og ha lest endel idag lurer jeg på om valget kommer til og falle på en Htc, de virker gode og solide

Kan noen komme med forslag

Thomas

Ser ut som om du spør etter en iPhone....

Lenke til kommentar

Har hatt Htc Touch HD sidan januar og er meget fornøyd. Kanskje noko små ikon men stortsett ikkje noko problem å treffe med tommellen ;) Kalenderfunksjonen har dei funksjonane som dei fleste andre telefonar har trur eg, har ikkje brukt den så mykje men funkar fint til mitt bruk :)

Lenke til kommentar

Hei :) Jeg skal kjøpe meg ny mobil nå. Veldig vanskelig valg må jeg si,Men jeg tror det enten blir LG KM900 eller Htc hero. Hvem er best einet for meg ? Jeg søker ette : - Bra Camera,5 megapixel ++ - God design - Ikke for tykk, og ikke for tung. - Godt minne - God Musikkspiller og lydkvalitet - God internett leser - Ikke for dyr, kanskje . Kan noen hjelpe meg ? Trenger svart så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Hei :) Jeg skal kjøpe meg ny mobil nå. Veldig vanskelig valg må jeg si,Men jeg tror det enten blir LG KM900 eller Htc hero. Hvem er best einet for meg ? Jeg søker ette : - Bra Camera,5 megapixel ++ - God design - Ikke for tykk, og ikke for tung. - Godt minne - God Musikkspiller og lydkvalitet - God internett leser - Ikke for dyr, kanskje . Kan noen hjelpe meg ? Trenger svart så fort som mulig.

Hero er en knalltelefon men utmerker seg ikke med et supert kamera.

Pris er noe som blir oppfattet forskjellig. Gode 4 høvdinger for Hero er etter min mening en grei pris.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare nevne at hvor bra et kamera er ikke måles i antall Mpx. Hvis du ikke skal ha gigantiske bilde trenger du ikke 5Mpx en gang.

Har funnet en som heter HTC Touch Diamond 2, den så veldig fin ut...

Er det noen med erfaringer om denne??

Jeg ville foretrekke HTC Hero fremfor Touch Diamond 2 grunnet at Hero har Android og Sense mens Tocuh Diamond 2 har Windows Mobile.

Lenke til kommentar

Ja HTC er ikkje gode på kamera, sjølv om dei ofte tar bilde ri høg oppløysning så krever dei godt lys og god til for kameraet skal få til å fokusere. Tar du kjappe bilder innendørs så ender alle opp med å være gule og fulle i "fartsstriper" om du ikkje tar deg tid og er stø på handa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...