Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trenger litt hjelp! PC slår seg av under spilling.

Anbefalte innlegg

Heisann jeg har ett problem med min pc/data, jeg har sett i mellom poster på forum / andre sider ang probleme.

Probleme er at pcen min slår seg av mens jeg spiller, det skjer opp til 1 til 2 ganger om dagen, og skjer når jeg legger det ned og for å være i win! , jeg har tatt temp test på cpu gfx card! cpu ligger på mellom 30 til 40 c, samt skjermkort på 40/44 som regel , og det er ikke så veldig varmt må jeg si , jeg kjøpte pcen i januar 09 , og da var den helt fin fram til sommern , så starta probleme med at den slo seg av.. etter en tid så tok jeg en format på disken! men det skjer etter den formaten og! den er støv fri. og alt av vifter går som det skal! jeg legger med ett blide av info av pcen samt temp på cpu osv! http://img410.imageshack.us/img410/9466/90929853.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kjører med stock CPU kjøler ser jeg.

Ville nok valgt noe som er bedre + kjølepasta.

Tempene var jo lave de.

Hvis du kunne laste ned HW Monitor og deretter følge med på tempen , mens du spiller.

Den registrerer min/max temp.

______

Det er faktisk mulig å hindre at dataen slår seg av (det gjør du på egen risiko) ved å gå til :

Start > Control panel > System > Advanced > Startup and recovery > Settings.

Fjern haken "Automatic restart "

Ikke fjern "Write an event to the system log". Da skal Windows gi en rapport om hva som er feil.

autr.png

Endret av johome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...