Gå til innhold

Slutter med wow =)


spy0910

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ut i dag at jeg har brukt mine siste timer på wow. Har spilt det i nesten 5 år nå.

 

Føler en fantastisk følelse av frihet og tenker på alt eg kan bruke tid på istede for å sitte å spille hele tiden :thumbup:

 

Yeay!

 

Gratulerer :) Har selv også spilt WoW ca. like lenge som deg, men sluttet for godt for 2 måneder siden. De beste 2 månedene på 5 år :p Det finnes så mange spennende og bedre ting å bruke tiden sin på. Utdanning er en ting, ehh:p Ja og venner :)

Lenke til kommentar
jeg er fantastisk stolt av deg :!:

 

jeg klarte også å slutte en eller annen gang i sommerferien, starta igjen for 1 uke siden omtrent :D

 

Hehe, vel hvis man spiller en eller to ganger i uken så vil jeg si at det faktisk kan være bra og morro. Det å spille hver dag og nærmest drite i alt og alle som mange av de som spiller WoW gjør, det er ikke bra. Jeg håper du ikke spiller hele tiden :/

Lenke til kommentar

For så godt som nøyaktig et år siden så sluttet jeg med et spill jeg hadde drevet med leenge og hadde en kjempekul måned der jeg så mye film og sånne kule ting. En liten stund seinere gikk jeg lei fordi jeg ikke hadde en dritt å gjøre på og begynte på an igjen. Etter en ny måned kom jeg på hvorfor jeg sluttet og begynte med wow :)

Lenke til kommentar

Plutselig var min konto inaktiv også. Skulle bare på høstferie til kjæresten, også tenkte jeg unsubscribe siden jeg visste den snart ville bli renewed med automatisk visagreier. Og nå føler jeg bare ikke for å spille rett og slett. Slutter ikke, men må samle opp litt mer lyst før jeg starter igjen. Er fortsatt et spill jeg skal bruke tid på fremover, trenger bare en liten pause.

Lenke til kommentar
Fant ut i dag at jeg har brukt mine siste timer på wow. Har spilt det i nesten 5 år nå.

 

Føler en fantastisk følelse av frihet og tenker på alt eg kan bruke tid på istede for å sitte å spille hele tiden :thumbup:

 

Yeay!

 

Gratulerer :) Har selv også spilt WoW ca. like lenge som deg, men sluttet for godt for 2 måneder siden. De beste 2 månedene på 5 år :p Det finnes så mange spennende og bedre ting å bruke tiden sin på. Utdanning er en ting, ehh:p Ja og venner :)

Som sagt, med litt selvbeherskelse har man mer enn tilstrekkelig tid til andre ting enn bare wow :)

Lenke til kommentar
Plutselig var min konto inaktiv også. Skulle bare på høstferie til kjæresten, også tenkte jeg unsubscribe siden jeg visste den snart ville bli renewed med automatisk visagreier. Og nå føler jeg bare ikke for å spille rett og slett. Slutter ikke, men må samle opp litt mer lyst før jeg starter igjen. Er fortsatt et spill jeg skal bruke tid på fremover, trenger bare en liten pause.

 

Tror jeg skal satse på det samme egentlig. 9/10 av vennene mine spiller wow så føler at jeg blir litt utenfor sånsett :ph34r:

Men en pause blir bra og når jeg en gang måtte begynne igjen så blir det med måte ;)

Lenke til kommentar
Plutselig var min konto inaktiv også. Skulle bare på høstferie til kjæresten, også tenkte jeg unsubscribe siden jeg visste den snart ville bli renewed med automatisk visagreier. Og nå føler jeg bare ikke for å spille rett og slett. Slutter ikke, men må samle opp litt mer lyst før jeg starter igjen. Er fortsatt et spill jeg skal bruke tid på fremover, trenger bare en liten pause.

 

Tror jeg skal satse på det samme egentlig. 9/10 av vennene mine spiller wow så føler at jeg blir litt utenfor sånsett :ph34r:

Men en pause blir bra og når jeg en gang måtte begynne igjen så blir det med måte ;)

 

Ikke gå i den fellen, har gjort det selv. Endte med at jeg begynte å spille enda mer!

 

Har sluttet nå, for godt...

 

Har ikke spilt på 4 måneder :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...