spy0910 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fant ut i dag at jeg har brukt mine siste timer på wow. Har spilt det i nesten 5 år nå. Føler en fantastisk følelse av frihet og tenker på alt eg kan bruke tid på istede for å sitte å spille hele tiden Yeay! Lenke til kommentar
tgfaen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fant ut i dag at jeg har brukt mine siste timer på wow. Har spilt det i nesten 5 år nå. Føler en fantastisk følelse av frihet og tenker på alt eg kan bruke tid på istede for å sitte å spille hele tiden Yeay! Gratulerer Har selv også spilt WoW ca. like lenge som deg, men sluttet for godt for 2 måneder siden. De beste 2 månedene på 5 år Det finnes så mange spennende og bedre ting å bruke tiden sin på. Utdanning er en ting, ehh:p Ja og venner Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 jeg er fantastisk stolt av deg :!: jeg klarte også å slutte en eller annen gang i sommerferien, starta igjen for 1 uke siden omtrent Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg slutta og! Og begynte med Aion.... Lenke til kommentar
tgfaen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 jeg er fantastisk stolt av deg :!: jeg klarte også å slutte en eller annen gang i sommerferien, starta igjen for 1 uke siden omtrent Hehe, vel hvis man spiller en eller to ganger i uken så vil jeg si at det faktisk kan være bra og morro. Det å spille hver dag og nærmest drite i alt og alle som mange av de som spiller WoW gjør, det er ikke bra. Jeg håper du ikke spiller hele tiden :/ Lenke til kommentar
spy0910 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Føles fantastisk godt. Jobb og sertifikat inc Lenke til kommentar
tgfaen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Føles fantastisk godt. Jobb og sertifikat inc Kjempe bra Lenke til kommentar
since91 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) ... Endret 14. januar 2010 av Jonatan777 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Gratulere, men, det er faktisk fult mulig å kombinere fritidsaktiviteter med spilling. Litt selvbeherskelse kommer man langt med Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 For så godt som nøyaktig et år siden så sluttet jeg med et spill jeg hadde drevet med leenge og hadde en kjempekul måned der jeg så mye film og sånne kule ting. En liten stund seinere gikk jeg lei fordi jeg ikke hadde en dritt å gjøre på og begynte på an igjen. Etter en ny måned kom jeg på hvorfor jeg sluttet og begynte med wow Lenke til kommentar
Nitsi Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kjempe bra gjort det! Vet om flere som har slitt med avhengighet, men har klart å slutte. Og de aller fleste fant ut at de fikk et bedre liv med mer kontakt med venner og ikke bare spille 24/7. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Plutselig var min konto inaktiv også. Skulle bare på høstferie til kjæresten, også tenkte jeg unsubscribe siden jeg visste den snart ville bli renewed med automatisk visagreier. Og nå føler jeg bare ikke for å spille rett og slett. Slutter ikke, men må samle opp litt mer lyst før jeg starter igjen. Er fortsatt et spill jeg skal bruke tid på fremover, trenger bare en liten pause. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fant ut i dag at jeg har brukt mine siste timer på wow. Har spilt det i nesten 5 år nå. Føler en fantastisk følelse av frihet og tenker på alt eg kan bruke tid på istede for å sitte å spille hele tiden Yeay! Gratulerer Har selv også spilt WoW ca. like lenge som deg, men sluttet for godt for 2 måneder siden. De beste 2 månedene på 5 år Det finnes så mange spennende og bedre ting å bruke tiden sin på. Utdanning er en ting, ehh:p Ja og venner Som sagt, med litt selvbeherskelse har man mer enn tilstrekkelig tid til andre ting enn bare wow Lenke til kommentar
spy0910 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Plutselig var min konto inaktiv også. Skulle bare på høstferie til kjæresten, også tenkte jeg unsubscribe siden jeg visste den snart ville bli renewed med automatisk visagreier. Og nå føler jeg bare ikke for å spille rett og slett. Slutter ikke, men må samle opp litt mer lyst før jeg starter igjen. Er fortsatt et spill jeg skal bruke tid på fremover, trenger bare en liten pause. Tror jeg skal satse på det samme egentlig. 9/10 av vennene mine spiller wow så føler at jeg blir litt utenfor sånsett Men en pause blir bra og når jeg en gang måtte begynne igjen så blir det med måte Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Plutselig var min konto inaktiv også. Skulle bare på høstferie til kjæresten, også tenkte jeg unsubscribe siden jeg visste den snart ville bli renewed med automatisk visagreier. Og nå føler jeg bare ikke for å spille rett og slett. Slutter ikke, men må samle opp litt mer lyst før jeg starter igjen. Er fortsatt et spill jeg skal bruke tid på fremover, trenger bare en liten pause. Tror jeg skal satse på det samme egentlig. 9/10 av vennene mine spiller wow så føler at jeg blir litt utenfor sånsett Men en pause blir bra og når jeg en gang måtte begynne igjen så blir det med måte Ikke gå i den fellen, har gjort det selv. Endte med at jeg begynte å spille enda mer! Har sluttet nå, for godt... Har ikke spilt på 4 måneder Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er strålende nytt! Gratulerer man! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Så er spørsmålet hvor lenge det varer før du faller tilbake på det igjen Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Sliter med å starte igjen jeg. Går lei etter to uker hver eneste gang jeg prøver å bli hekta.. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har tenkt lenge på å starte, ja, i disse tider, med WOW. Men siden maset av kompisene mine om å begynne med det har jeg ikke orket. Jeg ser også på det med at det kan føre til at jeg sitter så fryktelig lenge med spillet. I tilegg er det en smule "gammelt" kanske en 2'er kunne kommet ut snart???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå