jonaz91 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kunne gjerne tenkt meg litt tilbakemeldning på den nye låta "this.is.your.beast". har brukt litt av høstferien på den.. vurderer å utvide den litt og kanskje hive inn noko vokal og greier.. sei kva du meiner! Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Noen veldig vakre punkter på sangen, men føler at den blir litt langtrekkelig kanskje.. Kan ikke gi no bedre svar enn det Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det første som slo meg var at det høres ut som om gitaren(?) på starten henger litt etter/er litt forran. Og ja, du/dere burde kanskje hive inn en vokal, eller et instrument som kan spille/synge en melodi. Når det er sagt likte jeg den, fikk litt röyksopp feeling, kult. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 takk for svar! det er to gitarar i begynnelsen ja, en med masse reverb og delay som spiller lyse noter, og en som spiller nokon enkle fingerspelvariantar, når det er sagt var begge gitarane første takes, så har ikkje perfeksjonert det på nokon måte endå glad you liked it! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Likte det i utgangspunktet godt, liker sounden og stemingen, men føler det er mye du kan gjøre for å få den ferdig. Vokal trengs så absolutt synes jeg. Det hadde gjort seg veldig godt. Det første jeg tenkte på var noe i retning Radiohead. Jeg synes også du kan tenke på å utvide også låta, rent kompositorisk, med noe refreng aktig eller få låta til å utvikle seg på andre måter slik at det blir mer spennende. Fortsett det gode arbeidet Lenke til kommentar
ratteti Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sangen er meget bra og unik, liknar Radiohead og Air i mine øyrer:) Dersom eg skulle ha forbedra den ville det kanskje vore med vokal og eit tydeleg refreng. Trur faktisk vocoder-vokal hadde vore stilig her! Kan eg spørre om korleis de tek opp gitarlyd? Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 takk for svar! skal prøve å få lagt til noko vokal og utvide den. tar mykje inspirasjon fra radiohead ja, ettersom det er fav.bandet mitt =) skal forsøke med vocoder-vokal! gitarlyden blir enkelt tatt opp via eit eksternt lydkort som blei annskaffa for eit halvt år sidan, og softwaren som fulgte med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå