Gå til innhold

Musikk - "this.is.your.beast"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk for svar! det er to gitarar i begynnelsen ja, en med masse reverb og delay som spiller lyse noter, og en som spiller nokon enkle fingerspelvariantar, når det er sagt var begge gitarane første takes, så har ikkje perfeksjonert det på nokon måte endå :) glad you liked it!

Lenke til kommentar

Likte det i utgangspunktet godt, liker sounden og stemingen, men føler det er mye du kan gjøre for å få den ferdig. Vokal trengs så absolutt synes jeg. Det hadde gjort seg veldig godt. Det første jeg tenkte på var noe i retning Radiohead. Jeg synes også du kan tenke på å utvide også låta, rent kompositorisk, med noe refreng aktig eller få låta til å utvikle seg på andre måter slik at det blir mer spennende. Fortsett det gode arbeidet :)

Lenke til kommentar

Sangen er meget bra og unik, liknar Radiohead og Air i mine øyrer:) Dersom eg skulle ha forbedra den ville det kanskje vore med vokal og eit tydeleg refreng.

Trur faktisk vocoder-vokal hadde vore stilig her!

Kan eg spørre om korleis de tek opp gitarlyd?

Lenke til kommentar

takk for svar! skal prøve å få lagt til noko vokal og utvide den. tar mykje inspirasjon fra radiohead ja, ettersom det er fav.bandet mitt =) skal forsøke med vocoder-vokal!

gitarlyden blir enkelt tatt opp via eit eksternt lydkort som blei annskaffa for eit halvt år sidan, og softwaren som fulgte med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...