Gå til innhold

Risen - Får ikke aktivert spillet..

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt spillet gjennom deep silver sine nettsider, og det er endelig ferdig nedlastet. Problemet er nå at jeg ikke får aktivert spillet... Har cd-key, og blir dirigert til en prosess som jeg skal få activasion key av, men får feilmeldingen "the activation was forcibly closed by the remote host".

Noen som har peil på hva problemet kan være? er jævlig gira på å få prøvd spillet:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skulle ha kjøpt det via steam:S litt seint å komme med nå, men jeg kjøper alle mine spill gjennom steam, å da trenger du bare å betale, så startes nedlastningen og installasjonen med en gang uten at du trenger å gjøre noe, så er det bare å spille når det er ferdig.

Har du prøvd å sendt et brev til de? eller eventuelt søkt litt på internett?

Lenke til kommentar

Fikk sendt dem en mail i dagtidlig.. får se hvordan det løser seg. Det ser ut som det er fler som har problemet(ut i fra hva jeg kan tyde av tysk på forumet dems) Men vi får se hva jeg får til svar. Jævlig kjipt å kjøpe et spill, ha det installert på pc'en, men kan ikke spille det fordi det må aktiveres, noe som ikke går...

Pirat versjonen hadde vært et mye enklere valg for sluttbruker virker det som.. kjipt egentlig. når man prøver å være redelig og kjøpe spillene på en "moderne" måte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...