spetwols Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) gaggaa Endret 2. desember 2009 av spetwols Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ok. De fleste er sånn. Er ikke lett å legge ut om ditt og datt til ukjente folk. Lenke til kommentar
tgfaen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Viste ikke hva jeg skulle skrive som overskrift. Men har et problem. NAr jeg er sammen med kamerater som jeg kjenner veldig godt sa snakker jeg mye hele tia for det meste bare piss men nar jeg er sammen med noen jeg ikke kjenner sa godt eller ikke kjenner i det hele tatt sa er jeg litt mere stille. Grunn! Jeg vil ikke si jeg er sjenert. Siden jeg er ikke redd for og snakke osv. Men det er det at jeg ikke kommer pa noe og si. Vist jeg sitter med en fyr jeg ikke kjenner sa godt aner jeg ikke hva jeg skal si. Altid da han som starter og spQrr om noe og jeg svarer. og jeg kan svare utfyldene. mere en det han spQrr om. men da blir det fort stille igjen vist han ikke sier noe. Sikkert noen andre en meg som har det sann. Noen tips ? Jeg har det akkuratt sånn som deg.. Man er litt redd for å si noe som høres dumt ut. selv om det kanskje ikke er så dumt allikevel, det ser uansett mer dumt ut og bare sitte sammen med noen å ikke si en dritt enn å bare si noe Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 I find this behavior normal, it's ok to talk about anything with you friends, you know them, you know what they think, but with strangers of course it more difficult. It's nothing to worry about, when you'll find someone interesting enought, you'll become more talkative, no doubt about. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har det stikk motsatt. Med folk jeg kjenner, er jeg stille, for jeg hvet jeg kommer til å si noe idiotisk upassende. Mens randoms er bare koslige. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Ok. De fleste er sånn. Er ikke lett å legge ut om ditt og datt til ukjente folk. hehe du kan heller svare på det jeg spørr om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå