JuC1y Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei! Jeg er en gutt på 16 år, og har tenkt å trene kampsort. Jeg tenkte å starte med kickboxing eller muay thai hva er forskjellen? men jeg vet ikke hvor jeg bør starte. Lurte på om dere har noe erfaring, om hvilke klubber som trener godt og følger opp "elevene" sine. Har ikke lyst på en klubb hvor jeg må betale veldig mye heller, men en klubb der jeg kan lære det jeg trenger... kanskje satse til og med hvis det er mulig. Har vært veldig interessert, men aldri giddet å løfta rompa opp og starte med det. Men nå skal jeg det, må bare finne et sikkelig sted, så ja vet dere om noe? Takk! : D Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kickboxing er amerikansk kickboksing. Muay Thai (aka thaiboksing) er thailandsk kickboksing. Her bruker man i tilleg albuer og knær. Se gjerne noen videoklipp over begge deler på youtube. Du bor i Oslo ser jeg, så da skulle det være nok av utvalg. Finn ut hvilke klubber som er i nærheten av deg, stikk innom alle og ta deg en prøvetime eller to hos hver av dem. Da er det lettest å avgjøre. Det er det beste rådet jeg kan gi deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå