dan83 Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Et annet sjølandskaps bilde; denne gangen fra ringshaug stranden, tønsberg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Likte fargene og bildet, men de steinene som ligger i vannkanten syntes jeg ødela litt, pga. det minner om støy i bildet, eller møkkete linse. :/ Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Tror kanskje jeg hadde foretrukket at den steinen ikke stakk opp i bakgrunnen. Men ikke så mye å trekke for ellers her akkurat. Fine S-formede skyer over steinen. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Personlig så tror jeg bilde hadde blitt litt kjedelig uten den steinen=) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Syns det er riktig pent, steinene plager meg ikke. Bra gjennomført. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Synes bilde har fanget inn en helt spesiell stemning med et utrolig flott blått fargespill! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Personlig så tror jeg bilde hadde blitt litt kjedelig uten den steinen=)Hvis kommentaren var myntet på meg, så ville jeg absolutt ikke unnvært steinen bare så det er klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå