Shax# Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kan jeg opne PCen og blåse vifta rein når pcen min er eitt år? Jeg mener, er ikke garantien borte nå når PCen er 1 år? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 garantien varer vel ett år lengre.. men du kan bare åpne den, er ikke no farli i det.. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Mister jeg ikke garantien vist jeg skrur den opp å renser vifta? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 høres ut som at du har en laptop. så istedet for å skru den opp kan du: skru av, trekke pusten dyyypt og blåse med fullt kraft inn der som varmluften vanligvis kommer ut. eller du kan levere laptopen inn der du har kjøpt den (om den er kjøpt lokalt) og i ettertid, ikke ha pcen med deg i senga Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Har aldri pcen i senga:P Har den på nattbordet eller på pulten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå