havardbe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kjøpte 1 stk DIR-855 og 2 DAP-1522 på Komplett på onsdag, og fikk dem levert på fredag. Poenget var å sette opp ett hjemmenetverk hvor jeg kunne streame video o.l. mellom 3 rom. Problemet er at dekningen blir for dårlig på det trådløse nettverket. Lang historie kort, noen sjanse for at jeg kan sende noe av dette tilbake til Komplett og få igjen pengene mine? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvis du har handlet som privatperson er det bare å requeste angrerett i kontosidene, så får du returnummer iløpet av et par dager, og du pakker tilbake tingene i den originale embalasjen og sender det tilbake igjen. Lenke til kommentar
havardbe Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Da prøver jeg det, kjipt å bruke 4100 kr på trådløst nett når det ikke fungerer som planlagt :/ Komponentene har liksom fått gode anmeldelser og skulle funke bra sammen også. Takk for svaret. Lenke til kommentar
havardbe Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Raskt spørsmål til, bør jeg velge "Benytt angrefrist for kreditering" eller "Søk retur innenfor garanti/reklamasjon"? Når jeg velger "Søk retur innenfor garanti/reklamasjon" kan jeg velge som grunn for returen at varen ikke hadde god nok ytelse, men vet ikke om dette egentlig er nok til å få pengene tilbake i en sak som denne. Noen som har noe mer erfaring med retur av varer og har noen tips/triks? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Dersom du meiner du kan bevise at produktet ikkje fungerar som skildra i produktskildring, og at det dermed er feil på vara, kan du bruke garanti/reklamasjon. Dersom produktet fungerar som tenkt, men ikkje passar til dine behov, brukar du angrerett. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Du skal velge "Benytt angrerett". Du får ikke penger tilbake på garanti/reklamasjon. Endret 11. oktober 2009 av gxi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå