Gå til innhold

Hjelp til oppsett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min gode mann.. PC'en du har satt opp henger ikke med.

Dual core henger ikke med lengre, raptor er erstattet med SSD, og for 13k får du idag et monster av en PC :) Du har også satt opp DDR3-ram sammen med et DDR2-HK.

Et langt bedre oppsett;

https://prisguiden.no/vis_handlevog...aggon_id=105173

Her har man alt det nyeste snadderet, til omtrent samme pris som pc'en du har satt opp over. Du kan gå billigere på grafikkort om du ønsker det :)

Hvis du ønsker et 775-oppsett, rop ut, så skal vi får presset det ned på 7-8k ;)

Lenke til kommentar

Er ening med deg wiki, men du glemmer han skal ha skjerm også. Om det er lurt å gå for I7 med såpass stram ramme tror jeg faktisk ikke.

For egen del leker jeg litt med et eyfinityoppsett dog mangler en vesentlig del forløbig , activt displayport to dvi adapter. Men for den summen kan han faktisk få et eyfinityoppsett.

Lenke til kommentar

Takk! Er ikke akkurat noe ekspert på PC så det var sannelig bra at noen kunne hjelpe til.

Men jeg har sett for meg ett Cooler Master HAF 932 Men så har en kamerat av meg sagt at Antec Twelve Hundredvar bedre men så ser jeg at dette oppsettet av wikipedersen har ett Antec Nine Hundredvar dette bare for prisens skyld eller er det bedre enn de andre, og hva syns dere om de to første kabinettene?

Lenke til kommentar

Jeg ville helt klart gått for CM HAF 932 istedenfor antec-som-alle-har-nihundre.

Jeg har selv CM HAF 922 (mini utgaven av 932) og det kabinettet er helt sykt. 3 store vifter på 200 eller 230 mm som sørger for en fin gjennomstrøming av luft. Å gjemme kabler i dette kabinettet er ingen sak

Lenke til kommentar
Takk! Er ikke akkurat noe ekspert på PC så det var sannelig bra at noen kunne hjelpe til.

Men jeg har sett for meg ett Cooler Master HAF 932 Men så har en kamerat av meg sagt at Antec Twelve Hundredvar bedre men så ser jeg at dette oppsettet av wikipedersen har ett Antec Nine Hundredvar dette bare for prisens skyld eller er det bedre enn de andre, og hva syns dere om de to første kabinettene?

Kabinett er en smakssak. Jeg satte opp Antec 900 fordi du får mye kabinett for pengene.

Et 1156-oppsett er også et alternativ. Skal sette opp etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...