Gavekort Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ta deg en dusj, puss tenner og skift klær. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Listerine er nok det beste. La meg berre presisere at det kan medføre diaré/oppkast ved store inntak. For eit par helger siden fekk eg ein jævla idiotisk idé. Om det var fordi flaska såg ut som ei spritflaske, eller fordi eg visste det var små mengder alkohol i det veit eg ikkje. Men det renser opp utruleg grett. Ein kan sjå beter av middagen ein har åte for fleire dager siden. Nei men frå spøk til revolver - så lenge du tek det rolig og ikkje vart for full, og eventuelt tek ein tyggis eller munnskyllevatn burde det gå grett. Personleg venta eg til eg var gammal nok slik at det ikkje skapte noko problemer med foreldre eller å få tak i. Det gjer vel dei færraste, så eg treng vel ikkje anbefale dét. Men ta det rolig, så du iallefall hugser kor du er. Det lukter ein del ja. I munnen er ein stad, men ein søler jo ganske ofte óg. På klær o.l.. Det lukter, men det kan du jo berre skylde på nokon andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå