Bjox Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) *slettet* er et nettsted der du samler poeng for forskjellige ting du gjør, f eks å invitere andre folk til å registrere seg, svare på spørsmål og mer. For poengene bestiller du forskjellige ting som spillkonsoller, kameraer, ipoder, og MYE MER. Og dette er 100% gratis, hvis ikke du tror meg så sjekk her *slettet* PSP og Nintendo Wii unboxing. Har selv registrert meg, men du MÅ bli invitert av en annen spiller for å bli med, så vil du få gratis spill i posten? Send en e-post til meg på *slettet husk å ta med din e-post adresse så skal jeg sende deg en invitasjon Dette høres for godt ut til å være sant, men som sagt, på youtube finner du mange filmer av folk som har fått spill/konsoller mm. Ting koster ikke mye heller, *slettet* Send meg en mail på *slettet* så sender jeg deg invitasjon Endret 10. oktober 2009 av Robert Korreksjon. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Noen må tjene seg styrtrik på reklame. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, er det forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Lenker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. I henhold til retningslinjene stenges tråden og lenker slettes. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg